  • 91. Data: 2014-03-24 11:08:50
    Temat: Re: Oświetlenie podtrzymywane UPSem?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.03.2014 10:42, Adam pisze:

    > ROTFL ;) Moja zona to mgr inz. matematyki + rachunkowosci i nie zna
    > przebiegu instalacji w domu i w ogole jej to nie interesuje.

    Jak nie zna i ma rozum to nie wierci na ślepo w ścianach tylko czeka na
    kogoś, kto wie gdzie wiercić, żeby nie przewiercić instalacji - czy to
    elektrycznej czy to hydraulicznej/grzewczej.

  • 92. Data: 2014-03-30 18:03:24
    Od: m...@y...com

    W dniu sobota, 15 marca 2014 21:23:55 UTC+1 użytkownik Przyjazny

    > W mieszkaniu raczej nie, bo przerwy w miastach są rzadsza

    A co jeśli Wątkodawcy wcale nie chodziło o PRZERWY? No ja w każdym razie radziłabym
    się zastanowić nad BRAKIEM 33333-|