  • 81. Data: 2017-12-10 18:29:58
    Temat: Re: Palenie płyt w piecu
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu niedziela, 10 grudnia 2017 18:18:44 UTC+1 użytkownik Yakhub napisał:
    > Moim własnym marzeniem z dzieciństwa, niezrealizowanym do dzisiaj jest
    > kierowanie koparką.

    A ja chciałem być kombajnistą i też nic z tego nie wyszło :>
    A moja córka w pewnym wieku zapragnęła być zbieraczką psich kup.
    Na trzeźwo nie razbieriosz.

    L.

  • 82. Data: 2017-12-10 19:19:37
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 grudnia 2017 18:18:44 UTC+1 użytkownik Yakhub napisał:

    > Moim własnym marzeniem z dzieciństwa, niezrealizowanym do dzisiaj jest
    > kierowanie koparką.

    Współczuję - mój pies nawet to marzenie spełnił :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 83. Data: 2017-12-10 20:09:12
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

    > A ja chciałem być kombajnistą i też nic z tego nie wyszło :>
    > A moja córka w pewnym wieku zapragnęła być zbieraczką psich kup.

    https://i.pinimg.com/564x/aa/9c/cd/aa9ccd31ada7b788d
    00efbb00301cae1--yard-sales-humor.jpg

    Taką?

    --
    Jarek

  • 84. Data: 2017-12-10 20:51:07
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu niedziela, 10 grudnia 2017 20:09:15 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:
    > https://i.pinimg.com/564x/aa/9c/cd/aa9ccd31ada7b788d
    00efbb00301cae1--yard-sales-humor.jpg

    > Taką?

    Hłehłe :> A nie wiem, nie drążyliśmy tematu, a potem jakoś przeszło :P

    L.

  • 85. Data: 2017-12-10 22:01:50
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

    00efbb00301cae1--yard-sales-humor.jpg

    > Hłehłe :> A nie wiem, nie drążyliśmy tematu, a potem jakoś przeszło :P

    Nie drążyliśmy?! Pociąg do oryginalnego hobby u dziecka trzeba wspierać,
    na pozalekcjne zajęcia ze zbieractwa zapisać, czy cóś (no chyba że rodzina
    wielodzietna, czy inna patologia).

    --
    Jarek

  • 86. Data: 2017-12-10 23:42:34
    Temat: Re: Palenie p?yt w piecu
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 grudnia 2017 23:37:00 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    Maniek pliz weź coś z tym kodowaniem zrób albo ogonków nie używaj, nie da
    się tego czytać:

    https://scr.pgr.pl/2017/12/2017-12-10_23-42-05-77503
    .png

    Ogonki w ISO-8859-1 się nie udadzą :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 87. Data: 2017-12-10 23:44:26
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 grudnia 2017 23:42:28 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Tak mo?e by?. Wybaczcie. Pisz? z zainstalowanego w telefonie News
    > Groups'a, którego dopiero si? ucz?. Poszukam jakich? ustawie? w
    > tym temacie i postaram poprawi?.

    ISO 8859-1 zamień na UTF-8, to powinno być domyślne ustawienie, chyba, że
    to jakaś apka-antyk ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 88. Data: 2017-12-11 00:21:16
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 10.12.2017 o 12:56, Adam Sz. pisze:

    > A wysyłasz już JPK? Jak wysyłasz to żadnej kontroli nie będziesz już miał,
    > a zwrot dostaniesz do miesiąca czasu. Potwierdzone info od księgowej w
    > kilku tego typu dużych firmach. Po wprowadzeniu JPK kontrole się skończyły,
    > a zwrot jest 2-3 razy szybciej na koncie. Jak nie wysyłasz to od nowego
    > roku i tak będziesz wysyłał :-)
    > pozdr.

    no dobra, tak naprawdę wkurwiłem się trochę na słowa zenka, ale już mi
    przeszło :)
    Tak naprawdę to ten rząd nawet mi się podoba, bo przynajmniej coś się
    dzieje - albo pójdzie to w dobrą stronę, albo p**lnie - IMO to dużo
    lepsze niż "nic się nie zmienia" za poprzednich rządów. A że mi akurat
    pomogło to zmienić życie... jakiś tam niesmak pozostaje (z resztą na
    razie wszystkim MŚP nie wróżę w Polsce świetlanej przyszłości), ale i
    tak mam nadzieję że kiedyś ten kraj zmieni się na lepsze (i tu przewagę
    ma rząd zmieniający go w jakimkolwiek kierunku nad tymi którzy próbowali
    tylko wmawiać że robią wiele dobrego)

    Łukasz

  • 89. Data: 2017-12-11 00:26:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ani ja ani rzad nie jest adresatem Twoich problemow. Gdyby nie oszustwa w Twojej
    branzy to nikomu do glowy by nie przyszlo robic jakies odwrocone vaty czy inne gowno.
    Ty jestes uczciwy ale inni oszukuja. Jestes ofiara tych co oszukuja. Wyobraz sobie
    hipotetyczna sytuacje ze jest panstwo w ktorym nie ma wypadkow drogowych. W takim
    panstwie prawa jazdy sa zbedne, wystarczy ze ktos sam nauczy sie jezdzic. Nie ma w
    takim panstwie ograniczen predkosci itd. Nie zaplacilem mandatu przez cwierc wieku
    albo i troche dluzej. Czyli potrafie jezdzic bezpiecznie i ocenic kiedy jade
    bezpiecznie. W wielu przypadkach moglbym pojechac 75 a musze nie wiecej niz 50. Czy
    rzad jest winny ze mam zalozona obroze i ciagle skraca mi sie smycz? Nie, winni sa ci
    co robia wypadki.

  • 90. Data: 2017-12-11 04:48:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czym Cie wkurwilem?