  • 1. Data: 2009-12-06 20:13:39
    Temat: Papier do półek...
    Od: Jo'Asia <j...@h...pl>

    Dawno, dawno temu, w krainie złego wilka... Znaczy ~30 lat temu
    występowało coś takiego jak papier do wykładania półek. Dość mocny, często
    foliowany.

    Jeśli wierzyć guglowi to obecnie też występuje, w milione odmian, kolorów
    i czego tam jeszcze. W USA.

    Zna ktoś może jakieś bliższe geograficznie źródło? Najchętniej w Polsce, a
    jeszcze chętniej w Krakowie?

    Jo'Asia

    --
    __.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
    --<()> -< joasia @ hell . pl >------< http://bujold.fantastyka.net/ >-

  • 2. Data: 2009-12-06 20:46:25
    Temat: Re: Papier do półek...
    Od: medea <e...@p...fm>

    Jo'Asia pisze:
> [...]
    > i czego tam jeszcze. W USA.
    >
    > Zna ktoś może jakieś bliższe geograficznie źródło? Najchętniej w Polsce, a

    Nie wiem, czy to o to chodzi, ale jest taka folia do wykładania szuflad
    (ja do tego używam) do kupienia w Ikei.

    Ewa

  • 3. Data: 2009-12-06 21:31:30
    Od: "misiczka" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Jo'Asia" <j...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Dawno, dawno temu, w krainie złego wilka... Znaczy ~30 lat temu
    > występowało coś takiego jak papier do wykładania półek. Dość mocny, często
    > foliowany.

    http://znam.to/recenzje/9912/Papier-zapachowy-do-sza
    fy,szuflady-i-garderoby-z-Toskanii

    http://www.toskania.sklepna5.pl/towar/6/papier-zapac
    howy-impero-roza-6szt.html

    http://szafa.pl/c587137-angielski-papier-zapachowy-d
    o-szuflad-szaf-len.html

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4613
    (20091116) __________

  • 4. Data: 2009-12-06 22:01:25
    Od: Jo'Asia <j...@h...pl>

    misiczka wystukała:

    > http://znam.to/recenzje/9912/Papier-zapachowy-do-sza
> [...]

    Nie, absolutnie nie zapachowy. Już widzę tą kaszę pachnącą różami... ;)

    Coś w tym stylu:

    http://stores.ebay.com/Wallpaper-and-Borders_Contact
    -Paper-Other_W0QQ_fsubZ6QQ_sidZ109804603QQ_trksidZp4
    634Q2ec0Q2em322

    Nawet nie musi być magicznie samoprzylepne jak powyższe.

    Jo'Asia

    --
    __.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
    --<()> -< joasia @ hell . pl >------< http://bujold.fantastyka.net/ >-
    .__.'| -< Shades of gray just isn't proper speculative fiction. It's
    real world with the serial numbers filed off {Tina Hall} >-

  • 5. Data: 2009-12-06 23:27:46
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Jo'Asia pisze:
> [...]
    > i czego tam jeszcze. W USA.
    >
    > Zna ktoś może jakieś bliższe geograficznie źródło? Najchętniej w Polsce, a

    Do wykładania półek najlepsza jest najtańsza tapeta dostępna w sklepie.

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/
    Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

  • 6. Data: 2009-12-07 05:29:59
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    > Zna ktoś może jakieś bliższe geograficznie źródło? Najchętniej w Polsce, a
    > jeszcze chętniej w Krakowie?

    Zejdz do dowolnej piekarni/cukierni. Najprawdopodobniej maja taki
    wysokogramaturowy, blyszczacy papier w formatach 40x60 ktory daja do niskich
    koszy na spod (np. pod pączki czy drożdzówki). To jesli ma byc "biało i
    tanio".
    Oczywiscie w sklepie papierniczym tez beda takie cuda miec i to jeszcze
    pewnie w kolorze :P

    Natomiast kolorowe/wzorzyste - tapeta papierowa ze sklepu jak juz ktos tu
    wspomnial.

  • 7. Data: 2009-12-07 08:24:53
    Od: Jo'Asia <j...@h...pl>

    > Natomiast kolorowe/wzorzyste - tapeta papierowa ze sklepu jak juz ktos tu
    > wspomnial.

    Tylko jest pewien problem z wymiarami - tapety mają IIRC 53cm szerokości.
    półki w głębokich szafkach - więcej w każdym poziomym wymiarze...

    No ale jako towar zastępczy może da radę.

    Jo'Asia

    --
    __.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
    --<()> -< joasia @ hell . pl >------< http://bujold.fantastyka.net/ >-
    .__.'| -< Framling Framlingowi oka nie wykole >-

  • 8. Data: 2009-12-07 08:45:17
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Jo'Asia" <j...@h...pl> wrote in message

    > Tylko jest pewien problem z wymiarami - tapety mają IIRC 53cm szerokości.
    > półki w głębokich szafkach - więcej w każdym poziomym wymiarze...
    >
    > No ale jako towar zastępczy może da radę.

    Jasne, choć oko Wikol.