  • 1. Data: 2009-12-06 18:25:12
    Temat: gdzie kupic materac
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    witajcie

    poszukuje materac 200x210

    czy macie sprawdzone miejsca? raczej lateks, lateks/kokos - srednio twarde

    sprezyny jakos nie ;)

    czy mozecie polecic markę, sklep? warszawa

    no i chętnie, żeby nie kosztował 5kpln.............

    stelazu jeszcze nie ma, wiec dobiore potem - na razie bedzie lezakowanie na
    podłodze ;)

    --

    Sebastian

  • 2. Data: 2009-12-06 20:15:24
    Temat: Re: gdzie kupic materac
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    www.allegro.pl

  • 3. Data: 2009-12-06 20:19:07
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości
    > www.allegro.pl

    ciężej tylko położyć sie na chwile i spróbować czy pasuje ;)

    --

    Sebastian

  • 4. Data: 2009-12-06 20:34:50
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Ijsk ma niezły wybór.

  • 5. Data: 2009-12-06 22:18:50
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał

    > ciężej tylko położyć sie na chwile i spróbować czy pasuje ;)

    Przed kupnem materaca, mój pogląd był podobny... niestety, położenie się na
    10 minut na materacu nic nie daje... i, wbrew pozorom, z reguły
    najwygodniejszy wydaje się wtedy ten, który jest, po prostu najbardziej
    miękki... a żaden sklep materaca Ci nie wypożyczy na noc, a jeszcze lepiej
    kilka nocy ;)

    Pzdry,
    /\/\\/\/

  • 6. Data: 2009-12-06 23:04:36
    Od: Magdalaena <m...@w...pl>

    basti78 pisze:
    > witajcie
    >
    > poszukuje materac 200x210

    IKEA
    można się układać i sprawdzać do woli.
    Wybrałam, śpię od 4 lat na tym materacu i nie wiem jak mogłam kiedyś
    nocować na wersalce.

    Magdalaena

  • 7. Data: 2009-12-07 05:32:25
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

> [...]
    > miękki... a żaden sklep materaca Ci nie wypożyczy na noc, a jeszcze lepiej

    Amen, nie sprawdzisz materaca w 10 minut.
    Kupilem na allegro, w ciemno, "niefirmowy". Jestem BARDZO zadowolony ;)
    Nie pamietam nicku sprzedawcy ale ma do wyboru bardzo duzo roznych
    konstrukcji, cenowo wychodzi to duzo taniej niz markowe-sklepowe. Jakosciowo
    bez zarzutu.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 8. Data: 2009-12-07 09:37:47
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > no i chętnie, żeby nie kosztował 5kpln.............
    >
    > stelazu jeszcze nie ma, wiec dobiore potem - na razie bedzie lezakowanie

    Jeśli dobrze pamiętam to kupowaliśmy tutaj materac
    http://www.sklep-materace.pl/sklepy_ursynow.htm
    Blisko jest jeszcze jeden sklep z materacami, ale ma chore ceny.
    A zamawialiśmy nietypowy materac 180x220.

  • 9. Data: 2009-12-07 18:10:26
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    basti78 pisze:
> [...]
    >
    > no i chętnie, żeby nie kosztował 5kpln.............
    >
    > stelazu jeszcze nie ma, wiec dobiore potem - na razie bedzie lezakowanie

    Pawilon Chemii na Powązkowskiej/Wawa.

    --
    pozdr. Jerzy

  • 10. Data: 2009-12-08 09:21:03
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    basti78 pisze:
> [...]
    >
    > no i chętnie, żeby nie kosztował 5kpln.............
    >
    > stelazu jeszcze nie ma, wiec dobiore potem - na razie bedzie lezakowanie

    ja kupilem 2 szt. w sklep.meble.pl i moge spokojnie polecic
    tyle ze moje na sprezynkach z 2-ma twardosciami