  • 31. Data: 2010-12-13 10:06:31
    Temat: Re: Pękający K-G
    Od: "Piotr " <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    No to posłuchaj takiej historii. Sufit wieszany w środku lata w starej
    kamienicy na parterze. W pomieszczeniu przeznaczonym na sklep jedynie małe
    okienko. Ze względu na remont wentylacja wyłączona, więc było gorąco. Prze
    weekend szpachla ładnie wyschła na płytach i wyglądało że wszystko jest ok. Po
    pomalowaniu mijają cztery dni i nagle sufit pęka na łączeniach. Praktycznie
    wszędzie. Poprawka w następny weekend zwykłą szpachlą bo wstępnie podejrzewano
    dużą wilgotność i temperaturę nad sufitem. Potem już wszystko było ok. Warunki
    muszą być ustabilizowane, czy to więźba, blacha, czy strop nag płytą wisi.

  • 32. Data: 2010-12-13 13:48:17
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Piotr " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > Warunki
    > muszą być ustabilizowane, czy to więźba, blacha, czy strop nag płytą wisi.

    Niezagruntowane krawędzie płyt :)

    --
    Bartek

  • 33. Data: 2010-12-15 23:40:41
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "RudeBoy" <news@SPAM_BLOKmwds.pl> wrote in message

    > Profil przyścienny to chyba oczywiste, że się przykręca do ścian. Ale już
    > nie skręca się przyściennych z profilami w CD w niego wsadzonymi.
    >
    > Możesz sobie wszystko skręcić do kupy jak chcesz... a później się będziesz
    > zastanawiał czemu pęka...

    Pęka bo jest źle ocieplony. U mnie w rogach budynku gdzie byyły nieocieplone
    ściany szczytowe odeszło wszystko od ścian. Wszędzie gdzie w profilach nie
    było wełny i po wełną podwiewał wiatr tez popękało.

  • 34. Data: 2010-12-16 19:05:57
    Od: "Piotr " <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Bartek <bk*n@v.atonet.pl> napisał(a):

    > Niezagruntowane krawędzie płyt :)

    Nie :). Zwykłe szpachlowanie nic by wtedy nie dało.