  • 1. Data: 2010-12-08 21:43:05
    Temat: Kanały wentylacyjne na strychu.
    Od: "daniel97" <d...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam na nieogrzewanym strychu kanały wentylacji mechanicznej zaizolowane 25mm
    wełny - fleksy. W czasie ostatniej wizyty serwisu do centrali wentylacyjnej
    serwisant stwierdził, że ta izolacja jest zbyt cienka i jego zdaniem powinna
    wynosić min 100mm a nawet 200mm.
    Co wy o tym sądzicie? Ma ktoś jakieś doświadczenia?
    Daniel

  • 2. Data: 2010-12-10 07:23:38
    Temat: Re: Kanały wentylacyjne na strychu.
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>

    Użytkownik "daniel97" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zdaniem powinna wynosić min 100mm a nawet 200mm.
    > Co wy o tym sądzicie? Ma ktoś jakieś doświadczenia?
    Mają rację. 2 centymetry to nie izolacja.

    Pozdrawiam,
    Druid29