  • 81. Data: 2015-07-02 17:48:00
    Temat: Re: Piec CO wywala różnicówkę
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 2 lipca 2015 15:33:53 UTC+2 użytkownik dolniak napisał:
    > Wlaśnie przed chwilą naprawialem trójfazowe ustrojstwo.
    > Okazalo się,że ktoś przewody zasilające podlączyl losowo.Wyszlo, że na niebieskim
    byla faza.W końcu nie ma obowiązku dawania tam zera.

    chcesz rozmawiac ze starszymi to przeczytaj dyskusje i spróbuj zrozumiec. Słowo
    "losowo" nigdy w tej dyskusji nie określało prawdziwej losowości wszystkich przewodów
    używanych gdziekolwiek a wyłącznie położenia zera(niebieski) i fazy względem
    bolca(żółto-ziel) w gniazdku 1faz.

    b.

  • 82. Data: 2015-07-02 22:14:35
    Od: dolniak <d...@g...com>

    > Więc co sie czepiasz tej fazy po lewo? Lącz jak chcesz,ja też tak będę robil.Ale
    nie ma sensu twierdzenie ,że losowość jest lepsza od jakichkolwiek regul.