    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Piec dwufunkcyjny - naprawiać? wymieniać?
    Date: Fri, 27 Jun 2014 14:38:59 +0200

    Mam 19-letni piec Idra Beretta.
    W sumie chodzi tak sobie, czasem zepsuje się, czasem nie. Wodę grzeje jak dla
    mnie nierównomiernie, ale ponoć tak ma być.

    Piec ostatnio zaczął strzelać (odgłos jakby gasł i zapalał się), fachowiec w
    sumie nic nie naprawił, a skasował 200zł. Za to intensywnie namawiał na nowy
    piec (jakiś Vaillant) typu "40% oszczędności" cuda na kiju.

    I tu pytanie -- czy 19-letni piec warto naprawiać czy rzeczywiście wymiana na
    nowy da jakieś realne oszczędności? Ile wynoszą sprawności takich pieców? Czy
    gazownik przypadkiem nie obiecuje mi ponad 100% sprawności? ;)