eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domPłyta indukcyjna i piekarnik Bosch/Siemens - system kodowy modeli › Płyta indukcyjna i piekarnik Bosch/Siemens - system kodowy modeli
    From: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Płyta indukcyjna i piekarnik Bosch/Siemens - system kodowy modeli
    Date: Mon, 24 Nov 2014 00:56:10 +0100

    Witam,

    przymierzam się do zakupu płyty indukcyjnej i piekarnika, na razie szukam w
    produktach Bosch i Siemens.

    Czy ktoś umie rozszyfrować system kodowy dla płyt i piekarników tych
    producentów?

    Zapanowała jakaś dziwna moda na tworzenie wielu modeli, które pozornie
    niczym się nie różnią i trudno mi wybrać ten konkretny.

    Np. płyty:

    PIE675N14E

    PIE651F17E

    PIE651B17E

    Wizualnie są takie same (lub prawie), wg strony producenta różnią się tylko
    nazwami panelu sterującego (chociaż na zdjęciach wyglądają prawie tak samo).
    Ciężko znaleźć info czym tak naprawdę się charakteryzują te panele
    sterujące, nawet na stronie Boscha się tego nie dopatrzyłem...

    Jestem już na tyle zirytowany, że mimo przywiązania do marki byłem
    zdecydowany poszukać u innego producenta, ale szybko stwierdziłem, że to
    teraz taki standard i wszyscy mają po kilka (lub kilkanaście jeśli liczyć
    modele z zeszłych lat) podobnych modeli...

    Na stronach sklepów jest jeszcze gorzej, bo tam to już panuje całkowity
    bałagan, pomylone zdjęcia, szczątkowe opisy...

    Podopowie ktoś jak to ogarnąć?

    Wiwo