  • 21. Data: 2018-12-29 00:41:48
    Temat: Re: Płyty do chodzenia po strychu nieużytkowym.
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Oficjalna specyfikacja krono

  • 22. Data: 2018-12-29 00:46:58
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    http://www.sopexim.pl/images/download/ycidb8arxuf3no
    mkq4715ezwvlthp60g9sj2.pdf

  • 23. Data: 2018-12-29 10:52:09
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-12-29 o 00:41, Piotrek Paradysz pisze:
    > Oficjalna specyfikacja krono

    Bardzo to dziwne. Pamiętam oficjalną specyfikację Pfleiderera
    (producenta MFP), w której napisano, że MFP jest wytrzymalsza.

    --
    MN

  • 24. Data: 2018-12-29 10:55:16
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-12-29 o 10:52, Marcin N pisze:

    > Bardzo to dziwne. Pamiętam oficjalną specyfikację Pfleiderera
    > (producenta MFP), w której napisano, że MFP jest wytrzymalsza.

    Tu mam linka:
    http://www.drewnokubik.pl/mfpczyosb.html

    MFP lepsza pod każdym praktycznie względem.

    --
    MN

  • 25. Data: 2018-12-29 11:01:02
    Od: Tomasz <j...@g...com>

    W dniu 2018-12-28 o 18:30, Marcin N pisze:

    > Co więcej - nieogrzewany strych musi mieć dodatkową
    > wentylację w postaci np. kratek wentylacyjnych "na
    > przestrzał" o wielkości około 25 x 25 cm.

    U mnie zainstalowali 5 kominków Fi 100 na dachu, otwartych
    na przestrzeń strychu. Poza tym, w kalenicy, pod gąsiorami
    na całej długości domu, też chyba jest jakiś wywietrznik.
    Myślę że na moim strychu będzie hulał wiatr i wełna będzie
    miała możliwość odparować.
    --
    Tomasz

  • 26. Data: 2018-12-29 14:46:41
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    MFP to nie MDF

  • 27. Data: 2018-12-29 16:21:36
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-12-29 o 14:46, Piotrek Paradysz pisze:
    > MFP to nie MDF

    Ale nikt nie pisze o MDF przecież.

    --
    MN

  • 28. Data: 2018-12-29 16:22:45
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-12-29 o 16:21, Marcin N pisze:

    > Ale nikt nie pisze o MDF przecież.

    OK. Ty pisałeś. Ja cały czas w głowie miałem MFP.

    --
    MN

  • 29. Data: 2018-12-29 21:24:46
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>