  • 11. Data: 2011-04-11 20:08:59
    Temat: Re: Po jakim czasie działać na chudziaku?
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "robercik-us" <r...@p...onet.pl> wrote in message
    news:invk4t$vbm$1@news.onet.pl...

    > Jeszcze daj sobie na wstrzymanie ze trzy miesiące - niech na prawdę
    > wszystko chociaż trochę przeschnie. I porządnie wietrz.

    Też mi sie wydaje żeby do połowy lata się wstrzymał.

  • 12. Data: 2011-04-11 20:36:56
    Od: mk <m...@g...com>

    On 11 Kwi, 20:08, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:
    > Pod og wk odpali em po sze ciu tygodniach po zalaniu wylewek - nic
    > wcze niej :-).

    Mówisz o jej wygrzewaniu?
    Pzdr

  • 13. Data: 2011-04-11 20:39:14
    Od: mk <m...@g...com>

    On 11 Kwi, 20:17, Skimir <p...@M...onet.pl> wrote:
    > Jak był przygotowany grunt, że to osiadło?

    Był źle zagęszczony, zwłaszcza przy fundamencie.

    > Jak to zaczęło siadać? Pękł chudziak czy wszystko poszło w dół?

    Pękł (na szczęście) w jednym miejscu, co skłoniło mnie do sprawdzenia
    innych miejsc.
    Pzdr

  • 14. Data: 2011-04-11 20:40:54
    Od: mk <m...@g...com>

    On 11 Kwi, 20:17, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:
    > Jeszcze daj sobie na wstrzymanie ze trzy miesi ce - niech na prawd
    > wszystko chocia troch przeschnie. I porz dnie wietrz.

    Te 3 miechy, to chudziak łącznie z wylewką?
    Pzdr

  • 15. Data: 2011-04-11 21:31:35
    Od: mk <m...@g...com>

    On 11 Kwi, 19:46, janusz_kk1 <j...@o...pl> wrote:
    > jak masz stan zamknięty to otwieraj okna

    Jeszcze mam pytanie o wietrzenie. Będę miał strop drewniany, ale na
    razie nie jest zrobiony. Czy otwieranie okien bardzo przyspieszy
    schnięcie chudziaka w tej sytuacji?
    Pzdr

  • 16. Data: 2011-04-12 06:55:59
    Od: Marras <m...@g...pl>

    > Nie bardzo rozumiem... To masz wybudowany dom, ale w środku jest dziura
    > i teraz dopiero zalałeś chudziak...??? 8-O

    Normalna rzecz. Ja chudziaka lalem tuz przed wstawianiem okien.
    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 17. Data: 2011-04-12 10:01:16
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik mk napisał:
    > Mówisz o jej wygrzewaniu?

    Tak. Do sześciu tygodni po wylaniu stała 'na zimno' - to był
    sierpień/wrzesień ub roku. Dopiero z początkiem października ją
    uruchomiłem i zacząłem wygrzewać.

    pozdr
    Robert G.

  • 18. Data: 2011-04-12 17:02:35
    Od: "cezarys" <c...@X...pl>

    Użytkownik "mk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    Jeszcze mam pytanie o wietrzenie. Będę miał strop drewniany, ale na
    razie nie jest zrobiony. Czy otwieranie okien bardzo przyspieszy

    Przy wiązaniu betonu istotna jest jeszcze temperatura (im cieplej i
    wilgotniej tym szybciej, a o ile jeszcze pamiętam to co2 też lubi)
    Wietrzyć jak się da, o ile pamiętam i tak będzie mokro
    Paneli/parkietu mam nadzieję że jeszcze nie kładziesz?
    Pozdrofka
    CEzarys

  • 19. Data: 2011-04-12 19:37:18
    Od: mk <m...@g...com>

    On 12 Kwi, 18:02, "cezarys" <c...@X...pl> wrote:
    > Paneli/parkietu mam nadziej e jeszcze nie k adziesz?

    Na całości będzie gres/terakota, więc chyba jest to okładzina najmniej
    wrażliwa na wilgoć?
    Pzdr

  • 20. Data: 2011-04-17 11:07:35
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2011-04-11 18:21, mk pisze:
    > Witam.
    > Po jakim czasie od wylania ok. 10 cm warstwy chudziaka (w obecnych
    > warunkach pogodowych) można układać na nim folię, styropian,
    > ogrzewanie podłogowe i wylewkę?

    Po 7 dniach widzialem jak steplowali na chudziaku pod monolityczny
    strop. Nie zawalilo sie znaczy mozna.