  • 11. Data: 2019-03-20 22:35:46
    Temat: Re: Podłogówka - PSISEK
    Od: "SpiskowyMocny" <T...@p...o2.pl>

    > To zrób trochę bardzie dokładne obliczenia.Podłoga może mieć 37 stopni,
    > ale nie powinna tyle mieć.Miłe to jest, ale nogi puchną.Przelicz toto dla
    > maksymalnie 27 stopni, a lepiej dla 25.Tyle wystarczy nie zawadzi mieć
    > trochę rezerwy.Zresztą- niektórzy ludzie już maję podłogówkę. Jak będziesz
    > grzeczny może ktoś Ci pozwoli wejść. Nogami sprawę obmacasz.

    W koło zaklinasz rzeczywistość. Ja w domu mam 25 stopni, bo nie jestem
    Eskimosem, więc gdyby podłoga miała 25 stopni to by nie grzała, to są
    podstawy fizyki, ale z tym pewnie u was na bakier.
    Żeby zachodziło grzanie, to podłoga musi być cieplejsza niż 25 stopni, tym
    cieplejsza im zimniej na zewnątrz, żeby utrzymać wewnątrz te 25 stopni.
    Z tego samego powodu woda w wężownicy podłogówki musi być znacznie
    cieplejsza od temperatury podłogi, bo inaczej nie będzie wymiany ciepła.
    Ja nie chadzam boso przez świat jak Cejrowski, i nic nogami nie muszę macać,
    bo chodzę w obuwiu.
    Ale jak z nauką w szkole było na bakier, to argumentów brak i zaklinamy
    rzeczywistość.

  • 12. Data: 2019-03-21 07:32:37
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 20 marca 2019 23:46:46 UTC+1 użytkownik SpiskowyMocny napisał:

    > W koło zaklinasz rzeczywistość. Ja w domu mam 25 stopni, bo nie jestem
    > Eskimosem, więc gdyby podłoga miała 25 stopni to by nie grzała, to są
    > podstawy fizyki, ale z tym pewnie u was na bakier.

    misiu, 95% uzytkowników nie utrzymuje w mieszkaniu tak wysokiej temperatury, im w
    rurkach wystarczy temperatura nizsza niz musisz mieć ty.

    Spiskuj dalej, miło sie czyta :)

    b.

  • 13. Data: 2019-03-25 15:48:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 20 marca 2019 23:46:46 UTC+1 użytkownik SpiskowyMocny napisał:

    > W koło zaklinasz rzeczywistość. Ja w domu mam 25 stopni, bo nie jestem
    > Eskimosem,
    W tej Twojej ziemiance której zbudować nie potrafiłeś?

  • 14. Data: 2019-03-26 16:17:20
    Od: "SpiskowyMocny" <T...@p...o2.pl>

    > misiu, 95% uzytkowników nie utrzymuje w mieszkaniu tak wysokiej
    > temperatury, im w rurkach wystarczy temperatura nizsza niz musisz mieć ty.
    > Spiskuj dalej, miło sie czyta :) b.

    Tak, wiem że tutaj większość to Eskimosi, ale ta różnica temperatury
    wewnątrz, między nami, nie ma ŻADNEGO znaczenia w kwestii tego spisku,
    straty przez podłogówkę są ciągle ogromne (mniej, lub bardziej ogromne),
    więc nie rozumiem o co Budyń pijesz ?