  • 11. Data: 2015-03-17 19:56:32
    Temat: Re: Pokój przedszkolaków - potrzebne inspiracje
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Różnie z tym bywa. U moich znajomych w domu co roku odbywa się
    > "Impreza piracka". Chyba nawet data w kalendarzu jest ustalona, typu
    > któraś sobota karnawału -- żeby można było tam trafić nawet bez
    > zaproszenia. Kiedyś to oni organizowali dla swoich synów, później
    > synowie całkiem przejęli inicjatywę. A dawno już mieszkają osobno.
    > Nikt na imprezę nie będzie wpuszczony, jeśli nie będzie miał "akcentu
    > pirackiego"

    To może następnym razem przyniesie Pan dywanik, choćby taki wielkości
    wycieraczki? Robią takie rozmiary.

    Ewa

  • 12. Data: 2015-03-17 20:20:44
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > To może następnym razem przyniesie Pan dywanik, choćby taki wielkości
    > wycieraczki? Robią takie rozmiary.

    Dobry pomysł. Postaram się nawet na nim przylecieć (jeśli mi się uda
    zakląć odpowiednio).

    Jarek

    --
    Ni ma to jak babie w mieście, | Pościerajom syćkie kurze,
    Nic nie robi ino se śpi. | W siuterynie i na górze,

  • 13. Data: 2015-03-18 11:03:42
    Od: Fragi <s...@o...pl>

    Dnia Tue, 17 Mar 2015 20:20:44 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Dobry pomysł. Postaram się nawet na nim przylecieć (jeśli mi się uda
    > zakląć odpowiednio).

    A nie lepiej czule przemówić?

    --
    Pozdrawiam,
    M.

  • 14. Data: 2015-03-18 11:44:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > Dobry pomysł. Postaram się nawet na nim przylecieć (jeśli mi się uda
    > zakląć odpowiednio).

    tylko pamiętaj połozyć go górą do góry przed startem :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2015-03-18 12:13:01
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Mar 2015 11:03:42 +0100, Fragi napisał(a):

    > A nie lepiej czule przemówić?

    Chyba nie - państwo uCZULEni (na wełnę) 3333-]

    --

    Ikselka
    pewni siebie.

  • 16. Data: 2015-03-18 14:20:11
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Fragi pisze:

    > A nie lepiej czule przemówić?

    Nie lepiej. To by nie miało oparcia w Literaturze.

    Jarek

    --
    A bosman tylko zapiął płaszcz
    I zaklął: -- Ech, do czorta!

  • 17. Data: 2015-03-18 14:20:46
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    masti pisze:

    > tylko pamiętaj połozyć go górą do góry przed startem :)

    Powiadają, że góra z górą się nie zejdze -- więc nie ma gwarancji
    powodzenia tej operacji.

    Jarek

    --
    Człowiek człowiekowi wilkiem
    Człowiek człowiekowi strykiem

  • 18. Data: 2015-03-19 09:57:02
    Od: " 666" <...@...6>

    IKEA to głównie płyta wiórowa, nieodporna na uderzenia i właściwie niemożliwa do
    naprawy.
    Dla chłopaków kupowałbym lite drewno, np. litą sosnę (niedoceniana, bo polska, a
    piękna i można bejcować i lakierować na dowolny
    kolor, jeśli zamówimy meble surowe).

    -----
    > Możesz wziąć pod uwagę różne rozwiązania z Ikei, np. takie regały, do których
    dopasowuje się różne pojemniki.

  • 19. Data: 2015-03-19 11:34:45
    Od: " 666" <...@...6>

    W zawodzie pirata najbardziej podobało mi się gwałcenie ;-))

    -----
    > U moich znajomych w domu co roku odbywa się "Impreza piracka".
    > Nikt na imprezę nie będzie wpuszczony, jeśli nie będzie miał "akcentu pirackiego"
    (opaska na oku, kapelusz z trupią czaszką, noga

  • 20. Data: 2015-03-19 16:31:54
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    666 wrote:

> [...]
    > sosnę (niedoceniana, bo polska, a piękna i można bejcować i lakierować na
    > dowolny kolor, jeśli zamówimy meble surowe).

    Sosna jest miękka. Za miękka, jak na możliwości chłopaków. Przetestowane.

    J.

    www.kontestacja.com