  • 1. Data: 2021-07-06 00:01:58
    Temat: Polska niedługo bez ruskiego gazu
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Niedługa przestaną przez nas go przesyłać. Nasi przywódcę ogarną temat czy kuchnie
    węglowe zrobią się modne?
    https://www.wnp.pl/gazownictwo/rosjanie-rezygnuja-z-
    regularnego-tranzytu-gazu-przez-polske-to-juz-fakt-n
    ie-hipoteza,479867.html

  • 2. Data: 2021-07-07 17:15:28
    Temat: Re: Polska niedługo bez ruskiego gazu
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    węglowe zrobią się modne?
    > https://www.wnp.pl/gazownictwo/rosjanie-rezygnuja-z-
    regularnego-tranzytu-gazu-przez-polske-to-juz-fakt-n

    Ale dlaczego kuchnie węglowe?
    Polecam indukcyjne. Same zalety: szybkość, oszczędność, czystość.

    --
    MN

  • 3. Data: 2021-07-07 18:43:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 7 lipca 2021 o 17:15:30 UTC+2 Marcin N napisał(a):
> [...]
    ie-hipoteza,479867.html
    > Ale dlaczego kuchnie węglowe?
    > Polecam indukcyjne. Same zalety: szybkość, oszczędność, czystość.

    Dlaczego węglowe. Bo węgiel najtańszy nie licząc chrustu i szyszek. Jak by zabrakło
    gazu to żeby zaspokoić popyt wzrośnie cena gazu. Jak gaz zdrożeje to inne nośniki też
    zdrożeją. Teraz 40% gazu jaki zużywamy jest z Rosji. Może da się go zastąpić gazem z
    Norwegii, z tym że on droższy od rosyjskiego będzie, tak internety pisały. A może da
    się uzupełnić ubytek w gazoporcie. Mam nadzieję że ogarną temat bo jak by zabrakło z
    20% to podwyżki cen nośników energii mogą byc znaczące. Dobrze że mamy mało
    elektrowni gazowych a dużo własnego węgla i elektrowni węglowych.

  • 4. Data: 2021-07-07 18:56:00
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    20% to podwyżki cen nośników energii mogą byc znaczące. Dobrze że mamy mało
    elektrowni gazowych a dużo własnego węgla i elektrowni węglowych.

    Z tym tanim rosyjskim gazem to jakaś ściema. Pamiętam jak Pawlak około
    20 lat temu podpisał z Rosją skandaliczną umowę na około 20 lat - na
    najdroższy gaz w Europie. Za taki numer powinno się iść siedzieć.

    --
    MN

  • 5. Data: 2021-07-07 19:13:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 7 lipca 2021 o 18:56:04 UTC+2 Marcin N napisał(a):
> [...]
    > 20 lat temu podpisał z Rosją skandaliczną umowę na około 20 lat - na
    > najdroższy gaz w Europie. Za taki numer powinno się iść siedzieć.

    To mnie i zapewne wiele osób uspokoiłeś że prąd nie zdrożeje, gaz nie zdrozeje, i nic
    nie zdrożeje z tego powodu że nie bedzie ruskiego gazu.

  • 6. Data: 2021-07-14 21:07:13
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    20% to podwyżki cen nośników energii mogą byc znaczące. Dobrze że mamy mało
    elektrowni gazowych a dużo własnego węgla i elektrowni węglowych.

    Zenusiu, jesteś głupszy niż ustawa przewiduje. Napisałeś kolejną
    wiadomość, którą można tylko o kant d...

  • 7. Data: 2021-07-14 21:07:18
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>