  • 31. Data: 2009-06-28 19:52:27
    Temat: Re: Polskie firmy budowlane podbijają Chiny
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h28330$4b5$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > żartujesz sobie czy jak?:O)
    > ja (pewnie i ty?) nigdy w chinach nie byłem i się do tej komuny nie
    > wybieram, wystarczy mi jak widzę jakość ich bubli kturymi nas zalewają i
    > mi wystarczy, a jak chcesz informacji to pogadaj z chinolami handlującymi
    > w polsce to ci powiedzą jak tam się buduje domy i autostrady i dlaczego
    > wyjechali na takie zadupie jak polska:O)

    Ja nie byłem w Chinach, ale pół roku temu kilka osób z mojej firmy było tam
    przez 3 tygodnie.
    Widziałem fotki, rozmawiałem z nimi. Wychodzi na to że Kiki ma racje-
    nowoczesne autostrady, infrastruktura, piękne, nowoczesne biurowce itp. Jak
    na zachodzie podobno. Pewnie są i prowincje gdzie miska ryżu to majątek ale
    zróżnicowanie występuje wszędzie na świecie.

    Kris

  • 32. Data: 2009-06-28 19:59:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:
> [...]
    > itp. Jak na zachodzie podobno. Pewnie są i prowincje gdzie miska ryżu
    > to majątek ale zróżnicowanie występuje wszędzie na świecie.

    ale widzieli jak to jest budowane? Bo jak niema nadzoru z zachodu to
    odchodzi taka maniana że aż ból. Tak strasznie chwalą różni idioci ich
    wspaniała gospodarkę, a to jest chory skorumpowany do dna system. Nikt sie
    niczym nie przejmuje jedynym celem jest zarobienie forsy i nic więcej. Rosja
    to prawdziwy zachód w stosunku do tego co się dzieje w Chinach. Oni nei mają
    praktycznie ludzie potrafiących nadzorować te inwestycje, poważne budowy sa
    prowadzone przez ekipy z całego świata. A robota wygład atak jak wg kikiego
    budowy u nas jak nadzorca nei patrzy to sie odwala totalną manianę.

  • 33. Data: 2009-06-28 20:10:01
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Kris wrote:
    > ale widzieli jak to jest budowane?

    Nie widzieli, nie nasza branża. Byli w innym celu, a to co napisałem to ich
    wrażenia po 3 tygodniach pobytu.

    Kris

  • 34. Data: 2009-06-28 20:50:44
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > wystarczy mi jak widzę jakość ich bubli kturymi nas zalewają i mi
    > wystarczy,

    i tutaj pokazales totalny brak temato w jakim sie wypowiadasz :)
    po pierwsze ale wiekszosc towaru z jakim masz do czynienia pochodzi wlasnie
    z tych regionow(chiny i okolice:) bo sa poprostu tani a kazdy wlasciciel
    szuka oszczednosci :) od produktow poprzez uslugi(ksiegowe, IT itd itp)
    migruje tam gdzie taniej.

    a ta chinska tandeta o ktorej piszesz to poprostu towar ktory ma byc tani,
    jak inwestor placi za towar lepszej/dobrej jakosci to chinczyk go zrobi bez
    problemu. ale jak ma byc tanio to bedzie tani i byle jak.
    dlatego masz towary od dobrych producentow ktore sa dobre i produkty od
    gorszych producentow ktore maja kiepska jakosc. jeden placi wiecej za
    wykonanie towaru i pilnuje jakosc, drugi tnie koszty.
    a obydwaj produkuja w chinach :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 35. Data: 2009-06-28 21:01:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piotrek wrote:

> [...]
    > od gorszych producentow ktore maja kiepska jakosc. jeden placi wiecej
    > za wykonanie towaru i pilnuje jakosc, drugi tnie koszty.

    tja tylko że dobre produkty z chin są produkowane w Chinach ale w fabrykach
    będących pod nadzorem zachodnich producentów.

  • 36. Data: 2009-06-28 21:16:24
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > tja tylko że dobre produkty z chin są produkowane w Chinach ale w
    > fabrykach będących pod nadzorem zachodnich producentów.

    ale ciagle to jest made in china :)
    system sprawowania nadzoru nie ma znaczenia. zobacz na najwieksza stocznie
    na swiecie w czyich jest rekach i gdzie :)
    czy wlascicielem fabryki jest chinczyk ale producent zamawiajacy u nich
    towar ma dobra kontrole jakosci i ma konkretne wymagania odnosnie jakosci,
    czy jest to fabryka firmy zachodniej niema znaczenia.
    wazne jest jaki sie towar zamawia i jakie sie ma srodki to pilnowania czy
    towar spelnia wymagania nabywcy.

    naprawde to zadna filozofia i kazda osoba ktora miala jakies doswiadczenie z
    dzialka produkcyjna to zrozumie.
    towar bedzie dokladnie taki jaki zamowi nabywca, niewazne gdzie
    wyprodukowany, wazne ile nabywca za niego zaplaci i jak bedzie kontorolowal
    jego jakosc :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 37. Data: 2009-06-29 01:08:04
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > Jak na zachodzie podobno. Pewnie są i prowincje gdzie miska ryżu to
    > majątek ale zróżnicowanie występuje wszędzie na świecie.

    Prawda. Azjatyckie miasta są jak europejskie. czujesz sie tam tak samo. Nie
    dosyć, że jest o połowę taniej to wszystko jest czyściutkie i w ryj nie
    dostaniesz od zakapturzonych wyrostków.
    Chińczyk cie nie oszuka, bo wie, że by odgryzł rekę, która go karmi.

  • 38. Data: 2009-06-29 01:10:08
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    > A robota wygład atak jak wg kikiego budowy u nas jak nadzorca nei patrzy
    > to sie odwala totalną manianę.

    Tutaj tak wygląda, a nie tam :-) Tam jest bardzo przyzwoicie. Maja w czym
    wybierać z tych 1.3 miliarda ludzi.

  • 39. Data: 2009-06-29 01:11:27
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message

    > Nie widzieli, nie nasza branża. Byli w innym celu, a to co napisałem to
    > ich wrażenia po 3 tygodniach pobytu.

    Inny świat, w ogóle szkoda gadać i nie ma tego piekła naszego :-)

  • 40. Data: 2009-06-29 05:46:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
> [...]
    > i w ryj nie dostaniesz od zakapturzonych wyrostków.
    > Chińczyk cie nie oszuka, bo wie, że by odgryzł rekę, która go karmi.

    masz wyidealizowaną wizję tamtego świata, i zapominasz że to jest państwo
    policyjne. u nas za komuny też było bezpiecznie, bo w krajach policyjnych
    monopol na przemoc ma państwo, a najgorsze łotry pracują w służbie
    bezpieczeństwa.