  • 71. Data: 2009-06-30 11:46:22
    Temat: Re: Polskie firmy budowlane podbijają Chiny
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
    news:h2b053$mrb$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > Sorry, ale powiem wprost: piszesz jak typowy bezrefleksyjny turysta
    > imbecyl. Jeszcze dodaj wprost, ze oni tam znacznie szczesliwsi bo maja
    > wszystko taniej i bedzie komplet.

    Bo tak jest. U nas robi się większe państwo policyjne niż tam.

  • 72. Data: 2009-06-30 11:47:42
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > Jak sie polska otwarla, tez kolesie mysleli, ze niemiec solidny, niemiec
    > nie oszuka. Szybko polscy cwaniaczkowie pobierali nauki u sasiada.

    Co ty opowiadasz. Do Polacy kradli samochody i okradali sklepy w Niemczech.

  • 73. Data: 2009-06-30 11:51:39
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Boban" <b...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > Mają węzły autostradowe jakich próżno szukać w Europie, mają w dużych
    > miastach rozbudowaną sieć metra, mają magleva rozwijającego standardowo
    > prędkość 430 km/h...
    > Wysokich budynków mają od groma, jeden co prawda się zawalił ale inne
    > wytrzymują podmuchy tajfunów.
    > My za to mamy jedną linię metra, trochę autostrad (głównie w budowie lub
    > remontowanych w parę lat po oddaniu do użytku) i budynki z wielkiej płyty,
    > które już się walą a opinie na temat Chin wydajemy na podstawie chińskich
    > zabawek zrobionych w recyklingowanego plastiku.

    Szkoda z nii dyskutować :-)
    Infrastruktura w chinach przewyższa naszą o 50-100 lat. Za 100 lat nie
    będzie tutaj tego co tam jest teraz.
    A Tybet czy polityka mnie nie interesuje. Niech Ślązacy się odłączą, mnie to
    wisi. Sam bym się od władzy centralnej odłączył gdyby była taka lokalna
    inicjatywa. Ciekawe czy rząd centralny by do nas strzelał? Pewnie tak.

  • 74. Data: 2009-06-30 12:44:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > Szkoda z nii dyskutować :-)

    tak przed ii wojną światową też byli tacy co uważaliże Hitler jest Ok bo
    zrobił w końcu porządek i ludziom się lepiej żyje. A że przy okazji
    przeporowadził aneksję Austrii i Zalozia?.... kto by si polityką
    interesował.

> [...]
    > mnie to wisi. Sam bym się od władzy centralnej odłączył gdyby była
    > taka lokalna inicjatywa. Ciekawe czy rząd centralny by do nas

    w Chinach za samą taką wypowiedź masz szansę trafić na liste do pobrania
    narządów, potem szybki proces i wyrok, bez zbędnej typowej dla zgniłych
    demokracji formalności. Ale kto by sie polityką interesował.

  • 75. Data: 2009-06-30 13:28:28
    Od: "Boban" <b...@g...pl>

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > w Chinach za samą taką wypowiedź masz szansę trafić na liste do pobrania
    > narządów, potem szybki proces i wyrok, bez zbędnej typowej dla zgniłych
    > demokracji formalności. Ale kto by sie polityką interesował.

    Ale ten (pod)wątek dotyczy tzw. poziomu gospodarczego i technologicznego
    Chin. Ja o polityce nic nie wspominałem.

  • 76. Data: 2009-06-30 13:36:46
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik Papa Smerf napisał:

    > jego nie, ale są tacy co ich nie wpuścili, np dalejlama, czy inni
    > tybetańscy mnisi, i wielu dziennikarzy i innych co chcieli, na dodatek
    > powiem ci że nie dość ze tam nie wpuszczają, to jeszcze z tamtąd nikogo
    > nie wypuszczają, bo do tybetańczyków prubujących z tamtąd uciec
    > (przesladowania, więzienia, tortury, bieda) strzela się z karabinów jak
    > do kaczek (strzela chińskie wojsko), a stąd to wiem bo czasem ktoś mimo
    > wszystko, mino postrzałów ucieka i opowiada co się tam dzieje!!!!

    A teraz pomyśl jak Polacy byli traktowani jeszcze kilka lat temu przy
    wjeździe do UK (osobiście znam więcej osób niewpuszczonych do UK i/lub
    USA niż do Chin (Tybetu)).
    Jak teraz są traktowani przy wjeździe do USA, co może zrobić ich straż
    graniczna czy inna 3literówka. Zobacz do czego upoważnia The Patriot
    Act. I czy w Kanadzie można się zdenerwować i nie znać języka ? bo
    alternatywą jest walenie z taserów aż do śmierci. Ale nie to Chiny to
    zbrodniaże. Przeważnie dla tego, że zmienia się pozycja lidera
    gospodarczo-militarnego na świecie.

    pzdr.
    rafał

  • 77. Data: 2009-06-30 13:50:53
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "rrr." <d...@w...or> wrote in message

> [...]
    > niż do Chin (Tybetu)).
    > Jak teraz są traktowani przy wjeździe do USA, co może zrobić ich straż

    Jak świnie są traktowani. Nawet temu pianiście Zimermannowi połamali
    fortepian mimo, że jest żydem i powinien być w USA dobrze traktowany :-)
    Połamali mu za to, że źle pachniał klejem, a on jechał ze swoim instrumentem
    na koncerty :-)

    > Zobacz do czego upoważnia The Patriot Act. I czy w Kanadzie można się
    > zdenerwować i nie znać języka ? bo alternatywą jest walenie z taserów aż
    > do śmierci.

    Ci co powinni pomagać nawet chorym umysłowo co wyprawiają? Personel powinien
    go do wyjścia wyprowadzić, a nie kazać mu czekać 10 godzin.

    > Ale nie to Chiny to zbrodniaże. Przeważnie dla tego, że zmienia się
    > pozycja lidera gospodarczo-militarnego na świecie.

    Chinom nikt nie podskoczy, a mimo to nie są tacy butni jak Amerykanie czy
    Brytole. Nie poniżają tak ludzi. Za to świat tak nienawidzi Ameryki.

  • 78. Data: 2009-06-30 13:58:19
    Od: mk <d...@t...pl>

    kiki pisze:

    > Wolę ci powiem państwo policyjne niż to bagno tutaj. Tam jakoś nie czuć tej
    > policyjności. Wolny rynek, wolna gospodarka tylko u władzy partia ale to
    > tyle i tu się kończy ich państwo policyjne.

    Myślę, że masz duże szanse na to, żeby zacytował Cię (jako dowód swojej
    pracy) chiński aparatczyk od embarga wewnętrznych informacji i
    propagandy jako przykład swojej skuteczności przed pryncypałem.
    Obrałeś w tej dyskusji zły kierunek i nie brnij w to dalej.
    Pdr. M.

  • 79. Data: 2009-06-30 14:01:32
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "mk" <d...@t...pl> wrote in message

> [...]
    > jako przykład swojej skuteczności przed pryncypałem.
    > Obrałeś w tej dyskusji zły kierunek i nie brnij w to dalej.

    Ale skoro masz wolny rynek, wolną gospodarkę, w sklepach wszystko i o wiele
    taniej to co cię obchodzi kto jest u władzy? Tak bardzo ci zależy na
    zostaniu posłem czy europosłem? Nie umiesz inaczej zarabiać?

  • 80. Data: 2009-06-30 14:10:28
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Ale skoro masz wolny rynek, wolną gospodarkę, w sklepach wszystko i o
    > wiele taniej to co cię obchodzi kto jest u władzy? Tak bardzo ci zależy na
    > zostaniu posłem czy europosłem? Nie umiesz inaczej zarabiać?

    Tu sie z Kikim zgadzam.
    Wisi mi kto jest u władzy, wisi mi to czy Niemcy wykupią nasze domy. Jak
    chcą kupować mój dom to zapraszam. Dadzą dobra cene to sprzedam od reki i
    wybuduje drugi. Ci co najwiecej krzycza że wykupywana jest Polska pierwsi by
    sie sprzedali.
    Chce kupić Chinczyk- prosze bardzo-zapraszam.
    Wisi mi czy u władzy PO czy PIS- dla mnie nie ma to żadnego znaczenia. Może
    być i SLD.
    Wisi mi cała politryka dopóki nie wpierdzielaja sie z butami na mój dywan.

    Kurcze do mnie się nie wpierdzielą bo ja dywanu nie mam;))

    Krzysiek