  • 11. Data: 2018-03-21 10:18:08
    Temat: Re: omiar temperatury w domu
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 21 marca 2018 10:03:57 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Ja nakupywałem małych wyświetlaczy elektronicznych z termoparą na
    > kilkumetrowym kabelku i teraz je rozciągam od kotłowni na dole (tam bedą
    > wyświetlacze) przez strych w takie miejsca jak na strych, do wnętrza
    > rekuperatora na wyciągu i nadmuchu...

    zeby to miało wiekszy sens to trzeba to jakos zapamietywać.
    Kiedys potrzebowałem pomiar ciśnienia w instalacji zrobić taki kilkudniowy to
    zapodełem fotografowanie manometru :)

    b.

  • 12. Data: 2018-03-21 10:58:50
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 21.03.2018 o 10:18, Budyń pisze:
    > zeby to miało wiekszy sens to trzeba to jakos zapamietywać.
    > Kiedys potrzebowałem pomiar ciśnienia w instalacji zrobić taki kilkudniowy to
    zapodełem fotografowanie manometru:)

    Ale mnie nie potrzebne to archiwizować. Jedynie roczne ekstrema chce
    poznać, a potem można wywalić.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 13. Data: 2018-03-21 11:00:17
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 21.03.2018 o 10:18, Budyń pisze:
    > Kiedys potrzebowałem pomiar ciśnienia w instalacji zrobić taki kilkudniowy to
    zapodełem fotografowanie manometru:)

    A jak się ma ciśnienie w instalacji CO do ciśnienia w zbiorniczku
    wzbiorczym? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 14. Data: 2018-03-21 12:06:01
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 21 marca 2018 11:00:22 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
    zapodełem fotografowanie manometru:)

    > A jak się ma ciśnienie w instalacji CO do ciśnienia w zbiorniczku
    > wzbiorczym? :-)

    a pewnie jest mniej wiecej takie same uzględniając piony układ instalacji i pracę
    pomp

    b.

  • 15. Data: 2018-03-21 12:41:16
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 21.03.2018 o 12:06, Budyń pisze:
    > a pewnie jest mniej wiecej takie same uzględniając piony układ instalacji i pracę
    pomp

    Masz tam jakąś "grupę bezpieczeństwa co" (trzy elementy na jednym
    pręcie)? Pompowanie zbiorniczka albo spuszczanie z niego powietrza nijak
    nie zmienia ciśnienia na manometrze który jest na tej grupie
    bezpieczeństwa. Co jest trochę dziwne dla mnie...

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 16. Data: 2018-03-21 12:48:35
    Temat: Re: Pomiar temperatury w domu
    Od: A S <a...@e...pl>

    > Co czytam to każdy tutaj co najmniej naście czujników powciskał w
    > ściany, podłogę czy gdzie tam jeszcze. A uruchomił ktoś już? :-)

    Uzywam bardzo starego programu Lampomittari na PC + grupa czujników
    "Dallas". Jak to dzisiaj powinno wyglądać? Czy jest jakas autonomiczna
    skrzynka z garscią czujników po WiFi?

    pozdr
    --
    A S