  • 1. Data: 2009-03-07 19:17:27
    Temat: Poznań - scianki działowe po ile m2, okna jakie ??
    Od: k...@g...com

    Witam

    mozecie sie podzielić informacjami po ile placicie za m2 wymurowania
    scianki dzialowej, bedzie budowana z porotermu tego cienkiego -8 sztuk
    na m2 ?

    i jeszcze jedno pytanie czy stasowaliście moze okna oknolastu z
    krakowa z profilami "półokrąglymi" orion i paltinium - jak wyglada
    sparawa z ceną tych profili i gdzie w okolicach poznania mozna znaleźć
    kogoś z kim można sie potargować i delikatnie zbić cenę

    Dziekuje za pomoc i pozdrawiam

    rt

  • 2. Data: 2009-03-07 21:11:51
    Temat: Re: Poznań - scianki działowe po ile m2, okna jakie ??
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    w sprawie oknoplastu to warto podzwonić nawet 70 km od Poznania i cene dadzą
    lepszą a dowóz to nie problem
    ja osobiście zrezygnowałem z oknoplastu i mam okna bracibertrand (oddział w
    Przeźmierowie) - bardzo dobra jakość

  • 3. Data: 2009-03-08 09:11:54
    Od: "R<>P" <n...@o...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >dadzą lepszą a dowóz to nie problem
    > ja osobiście zrezygnowałem z oknoplastu i mam okna bracibertrand (oddział

    Mam oknoplast od wielokrotnie polecanej na forum Muratora firmy z Gniezna -
    Michalina Walaszczyk Technika Okienna - rownież moge polecić. Ceny były ok i
    bardzo fachowo zamontowali - budowa po przeciwnej stronie Poznania niż
    Gniezno, ale nic mnie to dodatkowo nie kosztowało. Mam profile Platinium.

    pozdr

    R<>P

  • 4. Data: 2009-03-08 09:34:58
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > mam okna bracibertrand (oddział w Przeźmierowie) - bardzo dobra jakość

    Ja mam "fabryke" bracibertrand pod nosem ale jak w zeszłym roku zbierałem
    oferty na okna to ich były dwukrotnie droższe od konkurencji i nie wiem czym
    to było spowodowane. Wizualnie okna brzydsze od konkurencji a parametry też
    standardowe. W końcu kupiłem z Drutexu Bytów i jestem bardzo zadowolony.
    Okna kolor, profile barwione w masie.

    Kris