  • 11. Data: 2018-09-23 17:31:20
    Temat: Re: Projektor doleciał
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Uzywasz collie coraz bardziej mialkich argumentow. Mozesz miec swoje zdanie, jest
    demokracja. Ale jak nie korzystasz z projektora to Twoje zdanie jest chuja warte.
    Telewizor jest do ogladania a w projektorze jest magia kina. Projektory od hd 720
    zapewniaja wrazenia kinowe. Rozdzielczosc jest drugoplanowym czynnikiem. Wielkosc
    obrazu a raczej kat pomiedzy oczami a brzegami ekranu powoduja ze obraz jest
    naturalniejszy niz z telewizora. To cos takiego jak patrzec z trzech metrow na swiat
    przez male okno lub okno balkonowe. Przez balkonowe wiecej widac. Wszystko co jest na
    duzym ekranie jest zblizone do wielkosci jaka ma w realu. Oko czlowieka jest zrobione
    do widzenia w swietle odbitym a mozg do przetwarzania informacji jakie dostaje oko.
    Ewolucja jeszcze nie wytworzyla mechanizmu pozwalajacego na poprawne widzenie i
    przetwarzanie jak w oczy napierdala pierdylion malutkich zaroweczek. Przy obrazie z
    projektora nie istnieje pojecie meczenia sie oczu. Obraz z projektora jest tak
    realistyczny ze jak ogladalem kilka dni temu Predatora kontra Obcy to mialem stracha
    ze zaraz wyjdzie ktorys z nich z ekranu i mnie zabije. Ktos kto ogladal go w
    telewizorze to tylko ogladal a ja tam bylem. To jest wlasnie magia kina i dla tej
    magii chodzi sie do kina i kupuje projektory.

  • 12. Data: 2018-09-23 18:29:53
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 23 Sep 2018 17:17:39 +0200, ToMasz

    > teraz mamy telewizory 4k, będą 8k. po cholere? żeby ludzie
    > zwracali uwagę na pixele a nie na treść oglądanych materiałów?

    Po taką cholerę, że rosną rozmiary TV. Jeśli Ty nie widzisz różnicy choćby
    pomiędzy TV w SD a FHD to nie znaczy że jej nie ma.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 13. Data: 2018-09-23 18:39:10
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 23 września 2018 18:29:51 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Sun, 23 Sep 2018 17:17:39 +0200, ToMasz

    > Po taką cholerę, że rosną rozmiary TV. Jeśli Ty nie widzisz różnicy choćby
    > pomiędzy TV w SD a FHD to nie znaczy że jej nie ma.

    No ale jak nie widzi?
    Ja mam starą lumie żona ma Mi A1
    Trzy lata różnicy w premierze a w telefonach to kosmos.
    Oba mają aparaty i ja za cholerę nie widzę różnicy pomiędzy nimi.
    Oba robią dla mnie równie dobre zdjęcia.

  • 14. Data: 2018-09-23 18:44:32
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Sep 2018 02:48:04 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):

    (...)

    Za każdym razem, kiedy mnie nachodzi ochota na telewizor czy inszy
    projektor, to idę do sąsiada albo do rodziców, przelatuję po kanałach i po
    pół godziny ochota mi przechodzi. Taka szczepionka starcza na pół roku-rok.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 15. Data: 2018-09-23 18:53:28
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 23 września 2018 18:44:09 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    > pół godziny ochota mi przechodzi. Taka szczepionka starcza na pół roku-rok.
    ale ja nie mówie o TV
    tylko o HBOGO albo netflix

  • 16. Data: 2018-09-23 19:09:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 23 Sep 2018 08:31:20 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Oko czlowieka jest zrobione do widzenia w swietle odbitym

    Aleś Zenuś pierdolął ;) Ciekawe skąd oko wie ze światło jest odbite?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 17. Data: 2018-09-23 19:28:39
    Od: Budyń <b...@g...com>

    glownie z natężenia tego światła

    b.

  • 18. Data: 2018-09-23 19:45:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 23 Sep 2018 10:28:39 -0700 (PDT), Budyń napisał(a):

    > glownie z natężenia tego światła

    Przypominam że w kompach istnieje regulacja natężenia światła. I jak
    komuś wypala oczy to sobie może przyciemnić.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 19. Data: 2018-09-23 20:13:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Skads wie. W patrzeniu na drzewa w parku ograniczeniem jest kiedy sie znudzi.
    Dlugiego i powtarzajacego sie czesto patrzenia w telewizor albo monitor nie zalecaja
    okulisci. Moze ich by spytac dlaczego od patrzenia na drzewa oko sie nie zuzywa a od
    patrzenia w slonce ulega uszkodzeniu. Telewizor emituje swiatlo, ekran tylko odbija
    tak jak odbijaja swiatlo Slonca drzewa w parku. Duzy telewizor pobiera podobna ilosc
    energii co projektor, chyba ze bedziesz malostkowy i o 15W bedziesz sie klocil.
    Zrodlo swiatla w telewizorze jest w odeglosci 2-4 metry od oczu. Obraz z projektora
    jest u mnie z 9 razy wiekszy niz ekran telewizora a zrodlo swiatla jest w odleglosci
    ok 7-9 metrow od oczu. Do tego u mnie ekran jest szary i matowy. Nie wiem jaki jest
    wspolczynnik odbicia swiatla od takiego ekranu, podejrzewam ze strasznie marny. Przy
    projektorze do oczu dochodzi strasznie mala ilosc energii w stosunku do telewizora.

  • 20. Data: 2018-09-23 20:14:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A z przepalonych zarowek mozna zrobic ciemnie domowa.