  • 41. Data: 2021-06-21 12:09:25
    Temat: Re: Projektowanie kuchni - dodatkowy wyciąg
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 21.06.2021 o 00:05, Uzytkownik pisze:

    > No niestety nie mam kawałka blatu bez szafek, a zwłaszcza pod oknem.
    >
    > Obecnie panuje jakaś taka debilna nowomoda na montowanie blatów, a
    > zwłaszcza zlewozmywaków pod oknem, budowanie wysp oraz urządzanie
    > kuchni w salonie.
    >
    > Pod tym względem jestem tradycjonalistą i nie wyobrażam sobie, abym
    > skakał po blatach, aby otworzyć lub zamknąć okno.

    Bez przesady, okno otwieram bez konieczności stawania nawet na stołku,
    chyba że je muszę umyć.

    Natomiast blat czy zlew pod oknem ze względów oświetleniowych jest nie
    do przecenienia.

    --
    Ewa

  • 42. Data: 2021-06-27 22:54:44
    Od: Slavo <p...@v...pl>

    W dniu 13.06.2021 o 16:24, Myjk pisze:
    > Sun, 13 Jun 2021 14:30:25 +0200, Pete

    > Filtry oczywiście będą, ale jeszcze nie wiem czy w podszafkowym "okapie"
    > czy zabuduję je po prostu w samej w szafce wiszącej. Inna sprawa że to
    > indukcja, nie miota tak tłuszczem jak ma to w zwyczaju gazówka.

    Jeżeli budżet na to pozwala, to po trzech latach sprzedawania i po roku
    osobistego użytkowania w domu dalej polecam cokolwiek z oferty www.bora.com
    Jeżeli budżet nie pozwala, to lepiej w ogóle nie kupować dostępnych na
    rynku markowych atrap wyciągów/okapów.

  • 43. Data: 2021-06-28 09:24:09
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 27 Jun 2021 22:54:44 +0200, Slavo

    > to po trzech latach sprzedawania i po roku
    > osobistego użytkowania w domu dalej polecam cokolwiek z oferty www.bora.com

    Jeszcze na głowę nie upadłem żeby za wiatraczek płacić takic chore
    pieniądze. Taki wyciąg jest mi tak samo potrzebny jak Thermomix, czyli
    niepotrzebny.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 44. Data: 2021-06-28 11:58:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 28 czerwca 2021 o 09:30:23 UTC+2 Myjk napisał(a):
> [...]
    > Jeszcze na głowę nie upadłem żeby za wiatraczek płacić takic chore
    > pieniądze. Taki wyciąg jest mi tak samo potrzebny jak Thermomix, czyli

    Za to upadłeś na głowę że komentujesz a nic nie wiesz. W specyfikacji jest że pobór
    mocy maksymalny to 0,55kW. To nie jest wiatraczek. Poza tym to rozwiązanie dla
    bogatych. Bogatym się podoba.

  • 45. Data: 2021-06-29 01:18:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 27 czerwca 2021 o 22:54:44 UTC+2 Slavo napisał(a):

> [...]
    > Jeżeli budżet nie pozwala, to lepiej w ogóle nie kupować dostępnych na

    Nieśmiało zauważam że Adamowi Sz borapotwora winien jesteś.
    Pamiętasz ten zakład?

  • 46. Data: 2021-06-29 01:21:10
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > Jeżeli budżet nie pozwala, to lepiej w ogóle nie kupować dostępnych na

    Nieśmiało przypominam że Adamowi Sz. borapotwora jesteś winien.
    Pamiętasz ten zakład?