  • 31. Data: 2014-04-25 19:39:23
    Temat: Re: Prowizoryczne zatkanie kapania z rurki?
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krystyna" <K...@S...pl> napisał w wiadomości
    news:534d54aa$0$2241$65785112@news.neostrada.pl...

    > Czy istnieje sposób "załatania" tego na jakiś czas,
    > tak żeby nie kapało, oczywiście przy częstej kontroli
    > czy nie kapie znowu.

    Klej do pistoletu na gorąco, z moich doświadczeń do plastiku najlepszy jest
    ten czarny. :-)

  • 32. Data: 2014-08-20 23:08:27
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    > Oczywiście przed zaklejaniem wyłączę dopływ wody i odczekam aż miejsce
    > przecieku wyschnie.
    >
    > Pozdrawiam
    > Krystyna

    Więc jeżeli to plastik (jakikolwiec pcv, PP czy inny) to dziewczyno droga
    żadnych łatek tylko normalna naprawa- wymiana. W przeciwnym wypadku przy
    nocnym wzroście ciśnienia rozwali ci to kolano i będziesz miała w domu
    prywatny basem a sąsiedzi pod Tobą lokalne opady deszczu. Plastikowe
    elementy nie nadają się do takich napraw.
    Jackare

  • 33. Data: 2014-08-21 07:37:19
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-08-20 23:08, Jackare pisze:

> [...]
    > miała w domu prywatny basem a sąsiedzi pod Tobą lokalne opady deszczu.
    > Plastikowe elementy nie nadają się do takich napraw.

    Myślisz, że od 4 miesięcy Krystyna cały czas czeka na odpowiedź, co
    zrobić z kapiącą rurą?

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 34. Data: 2017-08-10 18:49:37
    Od: s...@g...com

  • 35. Data: 2017-08-10 22:28:33
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-08-10 o 18:49, s...@g...com pisze:
> [...]

    Już zapewne cieknie strumieniem.
    Ale może da radę zaszwejcować?

  • 36. Data: 2017-08-10 22:30:00
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-08-10 o 22:28, t-1 pisze:

    > Już zapewne cieknie strumieniem.
    > Ale może da radę zaszwejcować?

    Przepraszam, oczywiście zaszwejsować.

  • 37. Data: 2017-08-10 22:38:36
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    t-1 radzi:

    > Przepraszam, oczywiście zaszwejsować.

    Jeśli na szoner robiona, to tak. Ale może być krajcowana,
    wtedy trzeba zablindować. A w ogóle to najlepiej od razu
    dać szprajc na abszperwentyl.

    Jarek

    --
    Dana woda podlegająca ciśnieniu, napotykając na otwór,
    czyli szczelinę, wypływa. Praw fizyki pan nie zmienisz

  • 38. Data: 2017-08-11 08:15:53
    Od: collie <c...@v...pl>

    Najsamprzód ferszlus trzeba roztrajbować.

  • 39. Data: 2017-08-14 00:51:05
    Od: majster <m...@s...org>

    W dniu 10.08.2017 o 18:49, s...@g...com pisze:
> [...]

    Może po zapoznaniu się z wcześniejszymi poradami osób tu obecnych
    zdecydujesz się na samodzielne rozwiązanie. Jednak ja na Twoim miejscu
    bez holajzy raczej bym się nie odważył. Zagrożenie riksztosem jest spore.