  • 11. Data: 2021-09-25 13:15:52
    Temat: Re: Przewody w miedzianym peszlu....
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 25 września 2021 o 08:38:05 UTC+2 ddddddddddddd napisał(a):
    > Z drugiej strony być może pracują zupełnie legalnie - pracować jako
    > elektryk może każdy, ale jedynie elektryk z papierami opłacający
    > członkostwo w zrzeszeniu może się pod tym podpisać

    Grupowy miłośnik pieczątek i uprawnień zapewne marzy żeby w Polsce było tak samo.
    Na szczęście nie jest.

  • 12. Data: 2021-09-25 17:26:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:simg4c$jnr$1@dont-email.me>
    user ddddddddddddd pisze tak:

    > jakoś trzeba sobie radzić, w końcu dla młodego marnowanie 7 lat to
    > nie to samo co dla starego konia, który przyjechał tu pracować, a
    > nie studiować...

    Angole to takie same nygusy jak Polacy
    tylko lepiej się maskują.

    --
    Piter

    szabrownik z wyboru

  • 13. Data: 2021-09-25 17:47:52
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 23 September 2021 at 21:16:49 UTC+2, Marek wrote:
    > Będąc gościnnie na pewnej modernizacji budynku zauważyłem, że
    > elektryk "puszcza" przewody zasilające gniazda po wierzchu ściany w
    > medzianych rurkach. Ładnie to wygląda, tak steampunkowo. Można tak,
    > oficjalnie?
    >
    > --
    > Marek
    dla formalności

    przewody zasilające w miedzianych rurkach to żaden peszel

    --
    Peszel - Wikipedia, wolna encyklopedia
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Peszel

    Przegląd
    Uwagi montażowe
    Rodzaje peszli

    "Peszel" - tworzywowa karbowana rura elektroinstalacyjna (systemu Peschla) na kable
    teletechniczne: elektryczne, telefoniczne, światłowody lub rury sanitarne
    (wodociągowe, centralnego ogrzewania, kanalizacyjne, itp.). Karby w rurze umożliwiają
    łatwiejsze tworzenie łuków i jednocześnie pozytywnie wpływają na trwałość mechaniczną
    osłony.

  • 14. Data: 2021-09-25 18:44:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 23 września 2021 o 21:16:49 UTC+2 Marek napisał(a):
> [...]
    > elektryk "puszcza" przewody zasilające gniazda po wierzchu ściany w
    > medzianych rurkach. Ładnie to wygląda, tak steampunkowo. Można tak,

    Wypolerowana miedź jest bardzo ładna. Ale pomimo tego że jest metalem półszlachetnym
    paskudnie koroduje. Zabezpieczenie po wypolerowaniu praktycznie niemożliwe ze względu
    na to że wypolerowanych powierzchni słabo się trzymaja lakiery.

  • 15. Data: 2021-09-25 20:03:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 25 września 2021 o 18:45:00 UTC+2 4...@g...com napisał(a):

> [...]
    niemożliwe ze względu na to że wypolerowanych powierzchni >słabo się trzymaja

    W tym roku na pobliskim kościele zrobili nowe( wywalilu stara blache położyli nową)
    pokrycie z blachy miedzianej.
    Skoro miedz tak szybko koloruje to kiedy będą to remontować według Ciebie?

  • 16. Data: 2021-09-25 21:18:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 25 września 2021 o 20:03:10 UTC+2 Kris napisał(a):

> [...]
    pokrycie z blachy miedzianej.
    > Skoro miedz tak szybko koloruje to kiedy będą to remontować według Ciebie?
    Zależy od tego czy kwaśne deszcze będą. To nie temat o dachach krytych miedziana
    blacha tylko o rurkach miedzianych w domu. Na dodatek te rurki mają robić za ozdobę.
    Doświadczenie jest miarą poznania świata. Weź kawałek blachy miedzianej. Wypoleruj. A
    potem potrzymaj trochę w rękach i odłóż na tydzień. Po tygodniu opisz co
    zaobserwowałes. Zajebałes z dachem jak łysy jajami o beton. Chyba tylko po to żeby
    pokazać jaki jesteś głupi bo potrafisz się przypierdolic. Oczywiście tobie może się
    podobać porysowana o dziwnych kolorach rurka miedziana. Mnie nic do tego tak jak
    tobie że mnie się podoba miedź wypolerowana na lustro. A takiego wypolerowania jak
    mnie się podoba nie da się w warunkach domowych długo utrzymać.

  • 17. Data: 2021-09-25 22:38:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 25 września 2021 o 21:18:39 UTC+2 4...@g...com napisał(a):
    >. Zajebałes z dachem jak łysy jajami o beton. Chyba tylko po to żeby pokazać jaki
    jesteś głupi bo potrafisz się >przypierdolic.

    Grzecznie zapytałem a Ty od razu jak uzyszkodnik chamstwem odpowiedziałeś.
    Nie moja branża, o miedzi tyle wiem co wspomniany wcześniej dach kościoła obserwuje(
    z.okna sypialni go widzę)
    No i w domu od nastu.juz lat mam miedzianą instalacje zimnej.i ciepłej wody.
    A w przydasiach 2m2 arkusz blachy miedzianej leży

  • 18. Data: 2021-09-26 08:02:33
    Od: Runt <n...@e...prv>

    W dniu 2021-09-25 o 21:18, kanalia Zenek Kapelinder pisze:

> [...]
    mnie się podoba nie da się w warunkach domowych długo utrzymać.

    no i co kris? pisałem:król może być tylko jeden. zenuś!!!!
    postatwiłes się zenusiowi i zostałeś przeczołgany! ;=)))))))

    --
    Runt

    "Oculum pro oculo, dentem pro dente!"

  • 19. Data: 2021-09-26 10:40:46
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-09-25 o 22:38, Kris pisze:
    jesteś głupi bo potrafisz się >przypierdolic.
    > Grzecznie zapytałem a Ty od razu jak uzyszkodnik chamstwem odpowiedziałeś.

    Piękna to chwila, gdy debil jebie debila.

    Obaj z zenusiem jesteście siebie warci, ale pamiętaj, że król zenuś może
    być tylko jeden :)

    W odróżnieniu od ciebie, zenuś potrafi czasami napisać prawdę:
    "...jesteś głupi bo potrafisz się przypierdolic"

    I tu się z nim w pełni zgadzam.

> [...]
    > No i w domu od nastu.juz lat mam miedzianą instalacje zimnej.i ciepłej wody.
    > A w przydasiach 2m2 arkusz blachy miedzianej leży

    Co do blachy to idę o zakład, że podpierdoliłeś ją proboszczowi, bo
    jesteś złodziej, krętacz i oszust, który na FB Marketplace prowadzi
    handel, używając wielu, fałszywych kont i nie odprowadzając podatków.

  • 20. Data: 2021-09-26 12:01:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 26 września 2021 o 10:40:47 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    > Co do blachy to idę o zakład, że podpierdoliłeś j

    Dlaczego po raz kolejny jesteś chamski?
    Ps
    Kolejny watek próbujesz rozwalić?