  • 21. Data: 2021-09-26 16:25:13
    Temat: Re: Przewody w miedzianym peszlu....
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 26 września 2021 o 10:40:47 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    jaki jesteś głupi bo potrafisz się >przypierdolic.
    > Piękna to chwila, gdy debil jebie debila.
    >
    > Obaj z zenusiem jesteście siebie warci, ale pamiętaj, że król zenuś może
    > być tylko jeden :)
    >
    > W odróżnieniu od ciebie, zenuś potrafi czasami napisać prawdę:
    > "...jesteś głupi bo potrafisz się przypierdolic"
    >
    > I tu się z nim w pełni zgadzam.
    obserwuje( z.okna sypialni go widzę)
    > Co do blachy to idę o zakład, że podpierdoliłeś ją proboszczowi, bo
    > jesteś złodziej, krętacz i oszust, który na FB Marketplace prowadzi
    > handel, używając wielu, fałszywych kont i nie odprowadzając podatków.
    Jak to złodziej i oszust to zrób to co powinieneś. Donies na niego. Jeśli wiesz o
    przestępstwie i nie informujesz organów to popełniasz przestępstwo. Informowales że
    pisanie nie sprawia ci problemu. Zapewne wtedy kiedy zaczynasz od " uprzejmie
    donoszę".

  • 22. Data: 2021-09-26 17:19:49
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    pisanie nie sprawia ci problemu. Zapewne wtedy kiedy zaczynasz od " uprzejmie

    Może zenuś ustal wspólną wersję z kogutkiem, bo wcześniej pisałeś, że
    już dokonałem odpowiedniego zgłoszenia, ponioeważ we mnie tkwi natura SB-ka.

  • 23. Data: 2021-09-27 07:15:45
    Od: Runt <n...@e...prv>

    W dniu 2021-09-26 o 12:01, Kris pisze:

    > Dlaczego po raz kolejny jesteś chamski?
    > Ps
    > Kolejny watek próbujesz rozwalić?

    buuuhahhahaha!
    twój dotychczasowy kumpel zenus to chodząca kultura i elegancja?
    dlaczego nie zapytasz go o to samo? boisz sie, prawda? ;-)

    --
    Runt

    "Oculum pro oculo, dentem pro dente!"

  • 24. Data: 2021-10-01 13:48:19
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 24 Sep 2021 08:52:40 +0200, Janusz <j...@o...pl> wrote:
    > Nie N tylko PE.

    Fajnie - zapytałem wykonawcy-elektryka, który to robi i odpowiedział,
    że te rury nie są połączone z niczym, ot takie różnej długości
    odcinki ciągnięte po ścianie by ładnie wyglądało.

    --
    Marek