  • 11. Data: 2016-11-14 15:07:06
    Temat: Re: Ptaki
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty napisał:

    > U rodziny na wschodzie na lokalnym cmentarzu mieli problem
    > z wronami, zainstalowali takie rury podłączone do butli
    > gazowych, działa to tak że gaz się sączy w rurę i co jakiś
    > czas leci iskra i jest gromkie "JEB!". Wrony się bały przez
    > jakiś miesiąc, potem im przeszło :]

    Co na to lokalni strażacy, przyzwyczaili się?

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2016-11-14 15:29:05
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 14 listopada 2016 15:07:07 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:
    > Co na to lokalni strażacy, przyzwyczaili się?

    Nie mam pojęcia, ta instalacja wyglądała na legalną,
    może wiedzieli o tym? To stało dość długo, ktoś by się
    prawdopodobnie doczepił, jakby nie było uzgodnione ;)

    L.

  • 13. Data: 2016-11-14 15:36:14
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty napisał:

    > Nie mam pojęcia, ta instalacja wyglądała na legalną,
    > może wiedzieli o tym? To stało dość długo, ktoś by się
    > prawdopodobnie doczepił, jakby nie było uzgodnione ;)

    Albo sie obawiali, że to sprawka jakiejś podziemnej
    organizacji. W tamtych okolicznościach przyrody to
    by było całkiem normalne.

    --
    Jarek

  • 14. Data: 2016-11-14 19:11:08
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 14 listopada 2016 15:36:16 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:
    > Albo sie obawiali, że to sprawka jakiejś podziemnej
    > organizacji. W tamtych okolicznościach przyrody to
    > by było całkiem normalne.

    Jakie by nie były okoliczności, robienie głośnego "JEB!"
    jest nieskuteczne w przypadku wron ;)

    L.

  • 15. Data: 2016-11-14 21:19:56
    Od: Zgr <z...@p...fm>

    > Albo sie obawiali, że to sprawka jakiejś podziemnej
    > organizacji. W tamtych okolicznościach przyrody to
    > by było całkiem normalne.

    W większych sadach często się stosuje. Mam znajomych w okolicach Grójca
    (mazowieckie), pod Radomiem, w świętokrzyskim - prawie wszędzie
    strzelają armatki.
    Natomiast nic mi nie wiadomo w temacie uzgadniania.

    --
    Adam

  • 16. Data: 2016-11-14 22:32:45
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 13 Nov 2016 15:59:05 +0100, Uzytkownik napisał(a):

    > Kupic kota? - nie wchodzi w rachube.
    > Sa trzy psy, ale ich to nie rusza.

    Mądre te psy. Weź z nich wzór. Albo zastanów się poważnie, co wabi te
    ptaki.

  • 17. Data: 2016-11-14 22:33:37
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 13 Nov 2016 19:04:43 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

    > Psy nie mają żadnej użytecznej funkcji. Kot, szuk jedna, problem
    > załatwił by w pół godziny. Pozostało męczyć się z siatką albo igłami.

    Na posadzki zdecydowanie polecam igły - i fakira :-))

  • 18. Data: 2016-11-14 22:34:29
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 13 Nov 2016 20:28:10 +0100, Big Jack napisał(a):

    > Wwywiesić kołnierz z lisa. Przed laty u
    > rodziców, jak mama powiesiła taki kołnierz na balkonie, to żadna sikorka
    > nie przyleciała na słoninkę :)

    OMG, super :-))

  • 19. Data: 2016-11-14 22:36:29
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 14 Nov 2016 10:30:24 +0100, tomekp napisał(a):

    > Sam mam problem z wronami i srokami które tłuką się po dachu i wyżerają
    > jedzenie kurom. Jak jestem przy domu to je odstraszam ale jak pojade do
    > pracy to robią co im sie podoba. Póki co nie znalazłem rozwiązania

    1) Nie zostawiać na podwórku kurzego żarcia jak wyjeżdżasz.
    2) Kury trzymać w wolierze.

    Zysk podwójny - kury najedzone i podwórko nieobsr...e.

  • 20. Data: 2016-11-14 22:39:50
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 14 Nov 2016 04:55:52 -0800 (PST), Lisciasty napisał(a):

> [...]
    > gazowych, działa to tak że gaz się sączy w rurę i co jakiś czas
    > leci iskra i jest gromkie "JEB!". Wrony się bały przez jakiś miesiąc,

    Bo przysłowia sens w dwie strony:
    między ludzi wlazły wrony.