  • 21. Data: 2016-11-14 22:41:00
    Temat: Re: Ptaki
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Sokołowski napisał:

    > Jakie by nie były okoliczności, robienie głośnego "JEB!"
    > jest nieskuteczne w przypadku wron ;)

    Wrony to bardzo inteligentne ptaki. Uczą się bardzo szybko.

  • 22. Data: 2016-11-14 23:30:41
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 13.11.2016 15:28, Uzytkownik pisze:

    > Czym odstraszyc ptactwo aby ie przesiadało na balkonie i pod zacieniem domu.

    Kupić na Alledrogo realistyczną atrapę siedzącego sokoła, albo kruka.
    Jest jeszcze fruwający (na sznurku) jastrząb. I to niemały - 70 cm,
    a także sowa z ruchomą głową. Jest to naturalna, nieszkodliwa
    i przyjazna dla środowiska metoda odstraszania ptaków srających.
    Na balkonie i pod zacieniem domu, cokolwiek to znaczy.

  • 23. Data: 2016-11-14 23:39:30
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 13.11.2016 19:04, Sebastian Biały pisze:

    > Psy nie mają żadnej użytecznej funkcji.

    Mają. Być z człowiekiem.

  • 24. Data: 2016-11-15 15:09:32
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 14 Nov 2016 23:39:30 +0100, collie napisał(a):

    > Mają. Być z człowiekiem.

    Są nawet przypadki, że go pilnują, żeby głupot nie robił.

  • 25. Data: 2016-12-11 21:08:51
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Ja takie siatki widzę głównie przeciw wypadającym z balkonów kotom ;-))

    -----