  • 11. Data: 2012-05-16 21:14:15
    Temat: Re: Benzyna do kosiarki
    Od: "t-1" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Azotox" <p...@y...com> napisał w wiadomości
    news:jp0m9h$maq$1@speranza.aioe.org...

    > Aż za dobra dla dwusuwa:)
    > A jak przewali z olejem, to zasyfi silnik i może mu nie odpalać.
    > Ja tak zrobiłem z moją łańcuchową, lałem na oko, no i potem musiałem oddać
    > do serwisu.
    >
    > Azx moon

    To trzeba było wyczyścić świecę.
    Ile dałeś za przeczyszczenie w zakładzie?
    t-1

  • 12. Data: 2012-05-17 11:29:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 16 May 2012 13:49:03 +0200 osobnik zwany mz wystukał:

    > W instrukcji nic nie piszą. Chciałbym wlac 98 ale nie chce też
    > przedobrzyć

    ale po co? Silnik kosiarki nie ma komputera, który może wykryć lepsze
    paliwo i wykorzystać większą moc.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?