  • 1. Data: 2012-05-15 11:20:21
    Temat: Myjka cisnieniowa - jaka? Szukam pomocy w doborze.
    Od: "T.V." <s...@z...pl>

    Czesc;

    Poszukuje pomocy w doborze myjki cisnieniowej do zastosowania w okolicach
    domu.
    Do zadan bedzie nalezalo glownie mycie samochodow :-) Poza tym, moze od
    czasu do czasu jakies plytki wenetrzne czy podobne wykonczenia na zawnatrz.
    Myjka powinna byc:
    * zywotna;
    * posiadac zbiornik na plyn/nablyszczacz;
    * mozliwosc rozbudowy o turbodysze;
    * miec mozliwosc dokupienia np. lancy itd...

    Nie wiem co jeszcze - Ci co uzywaja, wiedza na co zwracac uwage.

    Zastanawialem sie nad firma Karcher, ale czy nie jest to troszke
    przereklamowane? Filtr 50zl, lanca 100zl - za co takie sumy ?

    T.V.

  • 2. Data: 2012-05-17 14:51:55
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Uzytkownik "T.V." <s...@z...pl> napisal w wiadomosci

    > Zastanawialem sie nad firma Karcher, ale czy nie jest to troszke
    > przereklamowane? Filtr 50zl, lanca 100zl - za co takie sumy ?

    Znajomy przyniósl mi karchera do naprawy. Jakis model za 400zl. Okazalo sie
    ze cala sprezarka zrobniona jest z plastiku i pekla pod cisniem wywalajac
    wode bokiem. Myslelismy ze da sie wymienic ta peknieta czesc korpusu ale
    okazalo sie ze wszystko jest zgrzewane a po drugie za ta czesc w serwisie
    zawolali ponad 300zl.

    Wiec jak szukasz to popatrz jesli to mozliwe do srodka chocby przez
    szczeliny w obudowie z czego jest zrobiona ta myjka.
    Ja kiedys kupilem wloska myjke która jest w obudowie aluminiowej a sama
    glowica w stalowej. Jak mi zakamienila sie i zmniejszyla sie sila sprezania
    to wszystko kiedys rozebralem do najmniejszej srubeczki, namoczylem w occie,
    wyczyscilem i poskrecilem spowrotem bo wszystko na sruby imbusowe skrecane
    jest. Nie wyobrazam sobie rozspawywania plastikowych nitów w oryginalnej
    myjce karcher w takiej sytuacji jak ja mialem.

    Marek

  • 3. Data: 2012-05-19 12:56:51
    Od: "T.V." <s...@z...pl>

    Dnia Thu, 17 May 2012 14:51:55 +0200, 4CX250 napisał(a):

> [...]
    > jest. Nie wyobrazam sobie rozspawywania plastikowych nitów w oryginalnej
    > myjce karcher w takiej sytuacji jak ja mialem.

    Wlasnie o takie podpowiedzi mi chodzilo - mozesz podac kolego nazwe tej
    swojej myjki lub polecic cos sprawdzonego?
    Raczej nie bede mial jak zagladac do srodka, bo chcialbym zamowic cos w
    sklepach internetowych - duzo taniej niz w sklepie tradycyjnym, a czesto
    taniej niz marketach.

    T.V.