  • 31. Data: 2015-07-30 07:08:10
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mp7o41$hq7$1@dont-email.me...

    > sorry ale chrzanisz. Właśnie casy PRL nauczyły wszystkich, że kradzież
    > państwowego to nie kradzież bo t oprzecież wspólne

    a wez przeczytaj to jeszcze raz, z ulatwieniem

    --
    http://db.org.pl/

  • 32. Data: 2015-07-30 07:21:00
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Ergie" <e...@s...pl> wrote in message
    > Czy w szkołach należy zakazać noszenia chust przez Muzułmanki?
    > A jeśli odpowiesz "tak"

    nie, nie widze zadnego problemu z posiadaniem zakrytej twarzy przez
    kogokolwiek (minus demonstracje, zwlaszcza w identycznych ubiorach
    ale glownie dlatego ze ludziom czesto odbija w tlumie, a juz zwlaszcza
    jezeli wydaje im sie ze sa anonimowi)

    > No i przyznam że mam z tym kłopot - bo nie jestem przeciw chustom jako
    > symbolowi religijnemu tylko jako utrudnieniu w identyfikacji. [...] Czy jak
    > pogranicznik nie chce wpuścić kobiety bo na zdjęciu w paszporcie jest chusta z
    > oczami i nijak nie może zweryfikować czy ta na zdjęciu to ta sama co stoi
    > przed nim (ani nawet czy ta przed nim to w ogóle kobieta) - czy wtedy ten
    > pogranicznik pogwałca jej prawa i dyskryminuje czy wręcz przeciwnie dobrze
    > wypełnia swoje obowiązki?
    > A jak ją wpuści a się okaże że to nie była ona tylko jakiś poszukiwany
> [...]

    wystraczy zalozyc ze podrozowanie po swiecie - w sensie wyjazd do innch
    krajow z inaczej funkcjonujacymi spoleczenstwami to przywilej a nie
    uniwersalne prawo - zwlaszcza jezeli podrozujacy juz na starcie nie chce
    dostosowac sie do regul panujacych u gospodarza

    jezeli komus wiara zabrania to powinien siedziec przed granica zamiast
    liczyc ze wszyscy inni zaczna naginac swoje zasady do nie swojej wiary

    --
    http://db.org.pl/

  • 33. Data: 2015-07-30 07:24:18
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message
    ps.com...
    > Tolerancja to dziwne slowo. Ostatnimi laty ze slowa tolerancja zrobiono slowo
    > promocja. Ja chce tolerancyjnej polski, jak drzewiej bywalo. A wychodzi
    > (anglia) ze tolerujac lgbtqwert nie mozna prowadzic tradycyjnej koscielnej
    > dzalanosci. Tolerujac islamiste wcale nie oznacza ze ja mam mu nieba
    > przychylac.

    http://www.zelaznalogika.net/parada-rownosci-okrzykn
    ieta-rasistowskim-wydarzeniem/

    niestety parada wyszla mizerna - kilkadziesiat osob wiec nie
    odbila sie szerszym echem

    --
    http://db.org.pl/

  • 34. Data: 2015-07-30 12:24:54
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > do swojego ewentualnego szefa też? Zwłaszcza ze jesli ktos ma zryty beret
    > na tyle zeby "zmiane" płci przeprowadzic zapewne z luboscią bedzie cie
    > zmuszał do mówienia "proszę pani".

    Jak będę miał z tym problem to zmienię szefa.

    > zapewne nie jestesmy w stanie wymyślić innych absurdów.

    Jesteśmy. Podam Ci przykład:

    Nauczycielka chroniona karta nauczyciela zaczęła malować usta na czarno,
    wytatuowała sobie twarz i założyła kilkadziesiąt kolczyków.

    Rodzice oburzeni a dyrekcja jej zwolnić nie może. Rodzice zaczęli przenosić
    dzieci do innych szkół no więc dyrekcja ją wywaliła. Kuratorium czy sąd
    pracy oczywiście nakazali przywrócić ja do pracy.

    I co zrobisz? Ustanowisz prawo że tylko ktoś bez tatuaży i kolczyków może
    być nauczycielem? Jak ktoś na siłę chce być innym to będzie i znajdzie lukę
    w prawie która mu to umożliwi.

    A jeśli chodzi o procesy to i teraz są możliwe - np. o przepuszczenie w
    drzwiach potraktowane jako dyskryminację, ale jakoś nie jesteśmy masowo
    skazywani :-)

    > Ale cos sie czepił doktryny?

    Bo zareagowałeś oburzeniem jak napisałem że konwencja nie jest z nią
    sprzeczna. A napisałem to dlatego że tak napisał jakiś ksiądz. (sam
    oczywiście też tak uważam).

    > Jesli zostanie wprowadzone prawo zmuszające nas do chodzenia wyłącznie
    > tyłem nieątpliwie episkopat sie wypowie rowniez przeciw. A przeciez w
    > katechizmie ani słowa nie ma o chodzeniu.
    > Zatem - jest przeciw. A próba zmiany definicji płci nie dotyczą tylko
    > wierzących tylko ogólnie natury ludzkiej.

    Ale jak próba zmiany? Definicji płci od "zawsze" było wiele.

    > zaaaraz, czy 2+2=4 to stereotyp czy fakt? Czy statystycznie mezczyzna
    > prowadzi auto lepiej? A moze kobieta znacznie umiejetniej zajmuje sie
    > gospodarstwem domowym?

    Myślę że doskonale wiesz jaka jest różnica. Jak uczysz dziecko - jesteś
    kobietą więc nie nadajesz się na kierowcę a Twoje miejsce jest w kuchni - to
    jest to stereotyp.
    Jak powiesz prawdopodobnie nigdy nie będziesz tak dobra w prowadzeniu jak
    mężczyźni to jest to fakt.

    > Która religia ma zwiazek z przemocą - ano tylko islam. Wymieniono to z
    > imienia, a gdzie tam, jaj zabrakło...

    Ale co mieli wymienić? Islam sam w sobie jest "religią pokoju" musieliby
    wymieniać jakieś poszczególne odłamy - a u nich to jak u protestantów co
    "diecezja" to inny "biskup" i inne zasady.

    No i nie tylko islam. W chrześcijaństwie też są różne mniejsze odłamy/sekty
    w których kobieta nie ma nic do powiedzenia. Jej słowo przeciw słowu
    mężczyzny nic nie znaczy. Jak mężczyzna ją bije i ona się skarży znaczy że
    kłamie.

    > Co jest oczywistą prawdą wyłącznie jesli chodzi o islam. A łatwo to
    > przenosisz na inne religie -i krzywdzisz mase osób.

    Nie tylko islam choć przede wszystkim on.

    Ja nie przenoszę. Ze zdania "religia może mieć wpływ na przemoc" w _żaden_
    sposób nie wynika że każda religia ma.

    > Doktryna, bo sie uparłeś, opiera sie o nature człowieka. A konwencja
    > usiłuje ją złamac.

    Co jest "naturą" człowieka to jest mocno dyskusyjne.
    Jak u kogoś umysł i ciało są różne to są dwie możliwości w zależności czy
    "naturę" utożsamimy z ciałem czy umysłem:
    Dla przykładu fizycznie "ona" a umysłowo "on" to:
    Albo to mężczyzna z ciałem kobiety albo kobieta z umysłem mężczyzny.

    Przez setki lat "łatwiej" było zmienić umysł niż ciało. Więc jak ktoś się
    fizycznie urodził z jakimś ciałem i niepasującym umysłem to dopasowywano
    jego umysł.
    Teraz mamy _techniczne_ możliwości by zmienić ciało i nie słyszałem aby KK
    miał z tym problem (chodzi mi o rzeczywistą zmianę płci a nie przebieranie
    się w inne ciuchy czy inne dziwactwa)

    Skrajny przypadek to obojnaki (co jakiś czas się rodzą dzieci ze
    zdublowanymi narządami) gdzie lekarz/rodzice muszą podjąć decyzję co wyciąć
    a co pozostawić a po 10 latach okazuje się że dziecko rozwija się zupełnie w
    inną stronę. I jak określi jego "naturę" jeśli nie na podstawie umysłu?

    W Polsce z jakichś nieznanych mi przyczyn w debacie publicznej zmianę płci
    połączono z homoseksualizmem i wrzucono do jednego worka. O ile KK mocno
    potępia homoseksualizm i biseksualizm o tyle nie potępia zmiany płci.
    _Zmiany_ nie "przebieranek".

    > A no to musze inaczej - naszym islamistom niczego nie zakazywac, to czesc
    > naszej wielowiekowej kultury. To czesc naszej tolerancyjnej ojczyzny. Ino
    > wobec rozrostu islamu w europie pilnowac
    > czy nasi nie zechcą importkowac wspolwyznawcow - a wtedy ewentualnie
    > dzialac.

    Nasi nie chcą obcych - nieraz na ten temat się wypowiadali :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 35. Data: 2015-07-30 12:31:25
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > kogokolwiek (minus demonstracje, zwlaszcza w identycznych ubiorach
    > ale glownie dlatego ze ludziom czesto odbija w tlumie, a juz zwlaszcza

    Problem jest "techniczny". Jest sobie klasa i 20 dzieci z czego 10 ma chusty
    na głowach z czego 5 takie że widać tylko oczy. A Ty teraz identyfikuj które
    na przerwie rzuciło kamieniem.
    No dobra można wprowadzić kolorowe wstążki - w końcu trojaczki też się jakoś
    odróżnia :-)

> [...]

    > jezeli komus wiara zabrania to powinien siedziec przed granica zamiast
    > liczyc ze wszyscy inni zaczna naginac swoje zasady do nie swojej wiary

    Słusznie, ale czy humanitarnie? :-)

    Jak do mnie przychodzi gość to daję mu wybór - jak chce to ściąga buty jak
    nie to nie ściąga. Jak ściągnął to może pozostać bez albo jak chce to dam mu
    kapcie. Ok - to nei jest dobra analogia - gości się zaprasza a nie pchają
    się sami.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 36. Data: 2015-07-30 17:14:39
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 30 lipca 2015 12:25:10 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > Jak będę miał z tym problem to zmienię szefa.

    a to nie łatwiej nie gasic w zarodku takie inicjatywy?

    > Jesteśmy. Podam Ci przykład:
    >
    > Nauczycielka chroniona karta nauczyciela zaczęła malować usta na czarno,
    > wytatuowała sobie twarz i założyła kilkadziesiąt kolczyków.

    krótka piłka - w statucie szkoły należy dopisac do wymogów "schludny wygląd itp" -
    kiedys to było oczywiste, wobec "rozwoju" cywilizacji trzeba opisywac jak ma wyglądac
    kulturalny człowiek.

    > A jeśli chodzi o procesy to i teraz są możliwe - np. o przepuszczenie w
    > drzwiach potraktowane jako dyskryminację, ale jakoś nie jesteśmy masowo
    > skazywani :-)

    bo to element kultury a nie dyskryminacja i kazdy sad by to oddalił. Na obleśnego
    brodacza "prosze pani" nie bedzie rady. Pokaze ci dowód osobisty i zechce zebys sie
    do dewiacyjnego swiata dostosował. Bo nie miales odwagi zaprotestowac gdy dewianci
    zaczeli nas po plasterku kroic...

    > Ale jak próba zmiany? Definicji płci od "zawsze" było wiele.

    ze qurfa ale co? Od zawsze baba była babą, facet facetem a potem biologia to
    potwierdziła obecnoscią stosownych chromosomów.
    I były pojedyncze przypadki choroby (zwroc uwage na to slowo) - obojnactwo. Ale
    choroba to nie stan normalny, choroba psychiczna/depresja tez.

> [...]
    > jest to stereotyp.
    > Jak powiesz prawdopodobnie nigdy nie będziesz tak dobra w prowadzeniu jak

    Zwykła nowoczesna dyskryminacja ;-)

    > Ale co mieli wymienić? Islam sam w sobie jest "religią pokoju" musieliby
    > wymieniać jakieś poszczególne odłamy - a u nich to jak u protestantów co
    > "diecezja" to inny "biskup" i inne zasady.

    Konwencja mówi (nie wprost bo deficyt cohones) o morderstwach/przemocy tzw honorowej.
    A ta jest czescia kultury islamu, jest scisle z nim zwiazana. Przemoc wsród ludzi
    innej wiary jest WBREW ich religiom. A ty tak ładnie sobie to rozszerzyłes:
    religia=przemoc.
    Bzdura!

> [...]
    > w których kobieta nie ma nic do powiedzenia. Jej słowo przeciw słowu
    > mężczyzny nic nie znaczy. Jak mężczyzna ją bije i ona się skarży znaczy że

    Jak ją bije to robi to WBREW religii.

> [...]
    > Dla przykładu fizycznie "ona" a umysłowo "on" to:
    > Albo to mężczyzna z ciałem kobiety albo kobieta z umysłem mężczyzny.

    Nowoczesne brednie. Natura ludzka nie jest dyskusyjna - opiera sie o DNA i proces
    wychowania do życia w społeczenstwie tak aby ono odniosło sukces (bardziej niz
    spolecznosc sasiednia). Jesli ten proces zakłócisz to zaczniesz produkowac potworki w
    stylu: baba co wierzy ze jest chłopem.
    Jesli od przedszkola zaczniesz dzieci intensywnie uczyc ze moga być psem, kotem czy
    innym wynalazkiem to pewnien procent dzieci zostanie zwichniety i bedzie mialo
    problemy z tozsamoscia i bedzie chcialo byc kotem. Ale przeciez nie dlatego ze w
    naturze sa mozliwosci bycia kotem - tylko dlatego ze psychika ludzka jest podatna na
    sugestie.
    Mozna to leczyc, a mozna uznac za "prawo człowieka".

    b.

  • 37. Data: 2015-07-30 17:22:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    > I były pojedyncze przypadki choroby (zwroc uwage na to slowo) - obojnactwo. Ale
    choroba to nie stan normalny, choroba psychiczna/depresja tez.

    od zawsze czyli od kiedy? Wtedy kiedy nie wiedziano co to jest nauka?
    Płeć nie definiuje się przez trzeciorzędne cechy

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 38. Data: 2015-07-30 17:44:54
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > a to nie łatwiej nie gasic w zarodku takie inicjatywy?

    Ale po co? Jak komuś to nie przeszkadza to będzie u niego pracował - ktoś
    będzie miał pracę, ktoś zapłaci podatki. Jak ktoś będzie miał z tym problem
    to poszuka innej pracy.

    A jak wprowadzisz jakąś odgórną regulację że szefem nie może być
    transwestyta to nie dość że będzie jedna firma mniej na rynku to jeszcze
    jeden bezrobotny frustrat więcej.

    > krótka piłka - w statucie szkoły należy dopisac do wymogów "schludny
    > wygląd itp" - kiedys to było oczywiste, wobec "rozwoju" cywilizacji trzeba
    > opisywac jak ma wyglądac kulturalny człowiek.

    Sprecyzuj "schludny" :-)
    Pani się myje, ma czyste ubranie i zadbane paznokcie - co tatuaż albo
    kolczyk ma wspólnego ze schludnością?

> [...]
    > i zechce zebys sie do dewiacyjnego swiata
    > dostosował. Bo nie miales odwagi zaprotestowac gdy dewianci zaczeli nas po

    Moment - jak pokaże dowód i tam będzie płeć kobieta to będę to niego się
    zwracał jak do kobiety. Ale dopóki nie mam _wiedzy_ że jest kobietą to nie
    ma siły by mnie oskarżył o coś na podstawie tego że powiedziałem "proszę
    pana".

> [...]
    > I były pojedyncze przypadki choroby (zwroc uwage na to slowo) -
    > obojnactwo. Ale choroba to nie stan normalny, choroba psychiczna/depresja

    I były też pojedyncze przypadki że kto miał organy i chromosomy jakieś ale
    poziom hormonów i psychikę inną. I przez wieki nie mógł z tym nic zrobić -
    obecnie może.

> [...]
    > Przemoc wsród ludzi innej wiary jest
    > WBREW ich religiom. A ty tak ładnie sobie to rozszerzyłes:

    Nie ja sobie tego tak nie rozszerzyłem - to Ty upraszczasz.

    Zależność jest taka:

    Religia -> błędna interpretacja -> przemoc

    Gdzie strzałeczka oznacza _możliwość_ a nie regułę.

    Nijak z tego nie wynika że każda religia jest źródłem przemocy ani też że
    któraś konkretna jest źródłem przemocy.

    Ja jestem bardzo daleki od pisanie religia = przemoc. Bo nawet w Islamie
    jest to marginalne, a we współczesny chrześcijaństwie (za wyjątkiem sekt) w
    ogóle nie występuje.

    > Jak ją bije to robi to WBREW religii.

    Wbrew Twojemu (i mojemu też) rozumieniu religii. On sobie swoją wiarę może
    inaczej interpretować.

> [...]
    > sugestie.
    > Mozna to leczyc, a mozna uznac za "prawo człowieka".

    Generalnie się z tym zgadzam - dowodem jest starożytna Grecja gdzie procent
    homoseksualistów był znacząco większy - nie dlatego że tylu się rodziło ale
    dlatego że tak byli wychowywani.

    Ale nawet tam byli ludzie którzy urodzili się nazwijmy to "inni" - np. mają
    za dużo przeciwnych hormonów. Na podstawie organów są jednej płci ale na
    podstawie hormonów i psychiki drugiej. Aby ich "naprawić" są dwie możliwości
    podawanie hormonów i leczenie psychiki albo "operacja". Nie widzę powodu by
    potępić operację albo twierdzić że oni po niej są inni.

    Tyle że to się ma nijak do tego o czym Ty pisałeś. Ktoś kto ma brodę i chce
    by do niego mówić per pani - to najczęściej zwykły świr. Jakby miał więcej
    żeńskich hormonów to by nie miał brody :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 39. Data: 2015-07-30 17:56:35
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 30 lipca 2015 17:24:15 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > od zawsze czyli od kiedy? Wtedy kiedy nie wiedziano co to jest nauka?
    > Płeć nie definiuje się przez trzeciorzędne cechy

    no znaczy sie chcesz opowiedziec ze rycorz w srednowieczu poprzez ogląd
    trzeciorzędnych cech płciowych spotkanego osobnika nie chciał dotrzec do tych
    drugorzędnych jesli trzeciorzedne były ok? :-)))

    b.

  • 40. Data: 2015-07-30 18:22:06
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 30 lipca 2015 17:45:09 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
> [...]
    > będzie miał pracę, ktoś zapłaci podatki. Jak ktoś będzie miał z tym problem

    ja nie mówie o pracy, ja mówie o prawnie zabezpieczonych zboczeniach. Nie chce mi sie
    w kolejne dygresje skrecac.

    > Sprecyzuj "schludny" :-)
    > Pani się myje, ma czyste ubranie i zadbane paznokcie - co tatuaż albo
    > kolczyk ma wspólnego ze schludnością?

    no widzac ze moze i trzeba bedzie zdefiniowac schludnosc: higiena osobista, brak
    tatuazy w widocznych miejscach, brak kolczyków poza uszami, strój taki a taki - i
    prawo dyrektora do oceny. Uzna ze gosc przesadzil to do domu zmyc szminke.

    > Moment - jak pokaże dowód i tam będzie płeć kobieta to będę to niego się
    > zwracał jak do kobiety.

    A ja nie - bo nie mam zamiaru nikogo, równiez siebie, oszukiwac. Dzieciom powiesz -
    to jest kobieta, gdy widzą faceta? Własne dzieci oszukasz? Mnie to przez usta nie
    przejdzie.

    >Ale dopóki nie mam _wiedzy_ że jest kobietą to nie
    > ma siły by mnie oskarżył o coś na podstawie tego że powiedziałem "proszę
    > pana".

    nie bój nic - pan ci pokaze dowód, nawet przy swiadku zebys sie wykrecic nie mogl ze
    nie widziales. No, ty widze ze łykasz to łatwo - a ja bede musial na sile nie
    zobaczyc tego dowodu.

    > I były też pojedyncze przypadki że kto miał organy i chromosomy jakieś ale
    > poziom hormonów i psychikę inną. I przez wieki nie mógł z tym nic zrobić -
    > obecnie może.

    co moze? Leczyc sie? Toz i mógł przed wejsciem ustawy.Nie widze problemu w leczeniu
    choroby. Natomiast to co wprowadza najnowszy wynalazek ustawodawczy platformy jest
    sposobem na genderową "zmiane definicji płci" - płcią jest to co masz w dowodzie
    osobistym, to co sobie wybrałeś.
    Mozna sobie przegłosowac ze ksiezyc jest z sera, mozna ze facet jest babą. Tyle ze to
    kłamstwo.
    A ty kiedys sprzeciwiales sie falandyzacji prawa......

    > Zależność jest taka:
    > Religia -> błędna interpretacja -> przemoc
    > Gdzie strzałeczka oznacza _możliwość_ a nie regułę.

    Tyle ze taka reguła to bzdura.
    Mieszkasz w niebieskim budynku -> błędna interpretacja -> przemoc
    Bzdury na wejsciu - bzdury na wyjsciu jak to mówił jack reachel :)

    A ogółowi zostanie wrazenie ze: no tak, religia katolicka jest odpowiedzialna za
    przemoc.

    > Generalnie się z tym zgadzam - dowodem jest starożytna Grecja gdzie procent
    > homoseksualistów był znacząco większy - nie dlatego że tylu się rodziło ale
    > dlatego że tak byli wychowywani.

    no to sam dochodzisz ze zły proces wychowawczy jest zródłem dewiacji. To moze i
    bedziesz kiedys przeciw durnym ustawom i konwencjom, kto wie. Byle nie było za późno.

    b.