  • 71. Data: 2023-09-02 23:00:16
    Temat: Re: Brandlujecie się bzdurami a prąd staniał
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 31 Aug 2023 01:38:21 -0700 (PDT), w
    <58dfb922-06fb-41d2-9635-c65239b0202bn@googlegroups.
    com>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    społeczeństwo do tego przekonać

    > Takie czasy, tego nie unikniesz.
    > Przecież nawet na Campus przylezli młodzież indoktrynować

    :DD To się leczy.

  • 72. Data: 2023-09-02 23:03:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 30 Aug 2023 07:29:04 -0700 (PDT), w
    <b810b8a2-548c-4a99-aade-476c4a8cc2den@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    wyobrażasz. Dwa razy byłem w komisji wyborczej i wiem ze nie ma mozliwosci
    sfałszowania bo musiało by to być przeprowadzone w komisjach

    > Mogą być rezimy krajowe i rezimy zagraniczne majace tutaj V kolumnę debilu.

    O, tak, na przykład Kurwizja (taka TV co ci wyprała i tak koślawy mózg) jest i
    krajową i kacapską :D

  • 73. Data: 2023-09-02 23:03:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 31 Aug 2023 08:30:17 +0200, w <ucpbqu$721$3$pisk@news.chmurka.net>, Pete
    <n...@n...com> napisał(-a):

    > ... czyli kto?

    Wina Tuska.

  • 74. Data: 2023-09-03 00:13:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 2 września 2023 o 23:06:12 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    sfałszowania bo musiało by to być przeprowadzone w komisjach
    > O, tak, na przykład Kurwizja (taka TV co ci wyprała i tak koślawy mózg) jest i
    Z tym kretyńskim usmiechem się urodziłeś czy to nabyte bo cię ojciec katował?

  • 75. Data: 2023-09-03 08:46:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 2 września 2023 o 23:01:12 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Thu, 31 Aug 2023 01:38:21 -0700 (PDT), w
    > <5...@g...com>, Kris
    społeczeństwo do tego przekonać

    > :DD To się leczy.
    Znaczy nie byli tam ci politycy czy co?
    Bo w TVN bodajże widziałem że byli

  • 76. Data: 2023-09-03 12:03:33
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 31.08.2023 08:30, Pete wrote:

    > ... czyli kto?

    Pytasz o nazwiska? Pete to można sprawdzić w internecie i możesz to
    zrobić sam. Czy drążysz w innym celu? Myślisz że Tusk czy Hołownia to ze
    swoich płacą za wiece i objazdy po kraju? A Ci co płacą to robią to
    dobroczynnie?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 77. Data: 2023-09-03 13:53:52
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

> [...]
    > zrobić sam. Czy drążysz w innym celu? Myślisz że Tusk czy Hołownia to ze
    > swoich płacą za wiece i objazdy po kraju? A Ci co płacą to robią to

    Wystarczy że wszyscy z dużego biznesu wiedzą, iż gorzej niż za pisiej
    zarazy już nie będą mieli.
    I nikt inny, który sam zarabia na swoją wypłatę, też nie.

    Ale od tego, do "stania za kimś", a w domyśle sterowania nim jak
    Kaczyński Morawieckim czy Szydło, albo Rydzyk Kaczyńskim, bardzo daleka
    droga......

  • 78. Data: 2023-09-03 15:26:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 2 Sep 2023 23:46:58 -0700 (PDT), w
    <de23844a-5209-4796-bb84-4e04f3938f74n@googlegroups.
    com>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    społeczeństwo do tego przekonać

    > Znaczy nie byli tam ci politycy czy co?
    > Bo w TVN bodajże widziałem że byli

    Byli, ale młodzież przychodziła z własnej woli "dać się indokrynować".
    Kiełbasek za darmo nie dawali.

  • 79. Data: 2023-09-03 15:27:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 2 Sep 2023 15:13:49 -0700 (PDT), w
    <dd0e468d-c86f-4041-9bd8-1324f5eac35cn@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    sfałszowania bo musiało by to być przeprowadzone w komisjach

    > Z tym kretyńskim usmiechem się urodziłeś czy to nabyte bo cię ojciec katował?

    Kretynowi z lasacją mózgu wydaje się, że to inni uśmiechają się kretyńsko :DD
    Matołuszka kolega Putler już odciął od ropy czy dalej doi i razem z Arabami
    doją Polaków? :D

  • 80. Data: 2023-09-03 15:28:31

    Sun, 3 Sep 2023 12:03:33 +0200, w <ud1llj$s4bb$1@dont-email.me>, Mateusz Bogusz
    <m...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > zrobić sam. Czy drążysz w innym celu? Myślisz że Tusk czy Hołownia to ze
    > swoich płacą za wiece i objazdy po kraju? A Ci co płacą to robią to

    No to podaj kto płaci, a nie takie insynuacje jak z pisowskiej kurwizji.