  • 71. Data: 2018-09-05 15:12:45
    Temat: Re: Budowa basenu/stawu kąpielowego
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 5 września 2018 15:00:14 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Bzdura
    Tia
    > - przeliczasz jak ktośby kupił w workach 10-20kg.

    W przypadku kamienia którego szukałem tak było.
    Na składach workowany po 20kg, nawet w bigbagach nie mieli po tonie

    > Tu masz np. u mnie skład:
    > http://phuremix.pl/?i=1&najtansze-kruszywo
    >
    > I ceny do 2T i powyżej 2T. Do 6T wożą małym samochodzikiem, powyżej -
    > większym ale różnica w transporcie to 100-200 pln.
    >
    > Takich składów w promieniu ~15km mam z 20 (tych co znam).

    No ale co tym linkiem udowodnić chciałeś?
    Tona piasku stąd:
    http://phuremix.pl/?i=1&najtansze-kruszywo

    do Wodzisławia z transportem to 135zł

  • 72. Data: 2018-09-05 15:31:37
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 5 września 2018 15:12:47 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > do Wodzisławia z transportem to 135zł

    No. A nie 1100 jak pisałeś ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 73. Data: 2018-09-05 15:40:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 5 września 2018 15:31:39 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > No. A nie 1100 jak pisałeś ;)

    Czytanie ze zrozumieniem się kłania;)
    1100zł to ja pisałem ze kosztuje na składzie tona workowanego kamienia
    A luzem na żwirowni 55zł
    A tona piasku na żwirowni to kilkanaście zł;)

  • 74. Data: 2018-09-05 16:30:05
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-09-05 o 15:12, Kris pisze:

> [...]
    > Na składach workowany po 20kg, nawet w bigbagach nie mieli po tonie

    > No ale co tym linkiem udowodnić chciałeś?

    Ale po co mu tona, jak potrzebuje 12kg do filtra?

    --
    Pete

  • 75. Data: 2018-09-05 16:34:25
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    No a ja napisałem bzdura i podałem Ci cennik:

    http://phuremix.pl/?i=1&najtansze-kruszywo

    Gdzie tona żwiru kosztuje na składzie 50-60 pln. Do tego bigbag pewnie
    stówkę. Nie wiem skąd wziąłeś 1100 pln ;)

    Na większości składów możesz sobie przyjechać ze swoim wiaderkiem,
    workiem, czymkolwiek - i załadować. Ja często jeżdżę po kostki granitowe
    luzem. Auto ważą przed i po - ładuje co chce i płacę normalnie od tony.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 76. Data: 2018-09-05 16:50:47
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2018-09-06 o 22:02, Adam Sz. pisze:

    > Ale nie porównuj też polskiego morza do najdroższego turystycznego
    > miejsca na świecie jakim jest Wenecja ;-)

    Dlaczego nie?
    Morze jest? Za granicą jest? Nie mialo byc taniej?

    > Byłem w czerwcu na Zakhyntosie w trójkę i wielka gałka swojskich lodów
    > była za 1eur, czyli taniej niż nad naszym morzem, a ceny większości
    > "codziennych" produktów (jak przykładowa woda) były na poziomie cen
    > w polskiej biedronce. Żarcie standardowo - 10-15Eur na osobę w każdej
    > knajpie. Przelot + świetny hotel z basenem ze śniadaniami na 8 dni =
    > 2900 pln.

    Uuu, a czemu nie Santorini?

    > Pewnie. Kanary to nawet jeszcze lepiej w pazdzierniku albo listopadzie
    > bo woda i powietrze tak samo ciepłe jak w sierpniu, przedłużasz sobie
    > piękną pogodę (jak u nas już zimno) i taniej :)

    > Napisać usprawiedliwienie ;)

    A później mature?

    Pozdro.. TK

  • 77. Data: 2018-09-05 16:57:46
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 05.09.2018 o 10:00, Maniek4 pisze:

    > Nikt nie mówi o siedzeniu w domu.
    No zaraz. Jak w zasięgu ręki, to dla mnie przy domu, czy gdzie tam kto
    mieszka. Bez konieczności pakowania się i jazdy gdziekolwiek.
    No ostatecznie w promieniu mniej niż godziny dojazdu.
    Jacek

  • 78. Data: 2018-09-05 17:16:07
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2018-09-06 o 22:03, Adam Sz. pisze:

    > A co w tym takiego złego? :-) Przygoda to się nazywa :)
    > Całe życie masz zaplanowane? To nudne!

    Z gory oplacony przelot do oplaconego hotelu z zarciem i basenem
    nazywasz ekscytujaca przygoda?

    Pozdro.. TK

  • 79. Data: 2018-09-05 17:19:03
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2018-09-06 o 22:19, Adam Sz. pisze:

    > PS. Kris/Maniek mnie też jakiś czas przekonywali że jak mi się potomek
    > pojawi to się skończy rumakowanie. Mała ma 9 m-cy i już na dwóch "urlopach"
    > była i było świetnie - pół roku miała jak leciała samolotem i zjeździła
    > z nami samochodem cały Zakhyntos :-) Poza tym, że mieliśmy wszędzie wszystko
    > priorytetem i w pierwszej kolejności to nie zauważyłem żeby nam się
    > sposób urlopowania znacząco zmienił :-)

    A jak wyszly narty zima?

    Pozdro.. TK

  • 80. Data: 2018-09-05 17:25:47
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2018 o 12:41 Adam <a...@p...onet.pl> pisze:

    > To jaki ten worek duży?

    25kg - kwarcowy, frakcja 0,4-0,8

    > Nieco ponad 20 zł. kosztuje tona i to płukanego.

    Jest nisza :-) - sortuj, pakuj i sprzedawaj.

    TG