  • 42. Data: 2020-05-17 09:00:11
    Temat: Re: Cena energii
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kadar o...@g...com ...

    > To znaczy, że zużycie wyszło o 1/3 większe niż poprzednio.

    Jeżeli wczesniej płaciła 150-200zł a teraz 350 to nijak nie wychodzi 1/3

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

  • 40. Data: 2020-05-17 09:00:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Ile?
    > Masz jakieś info?

    Wydawało mi sie ze w 2019 to było około 7-8mld ale to chyba przekłamanie.
    tu pisza ze około 4mld;
    https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/4
    -mld-zl-na-
    rekompensaty-za-wzrost-cen-pradu,138,0,2423178.html

    Tu tez piszą ze w 2019 około 4mld.
    https://forsal.pl/artykuly/1437798,ceny-energii-w-po
    lsce-kiedy-wzrosna-
    rachunki-za-prad.html

    Do tego mamy spolki energetyczne na minusie...
    do tego wyzsze ceny prądu dla firm (coraz czesciej widze np dach stacji
    BP oblepiony panelami słonecznymi).
    Jakas czesc inflacji tez jest zapewne tym spowodowana, chociaz tutaj inne
    czynniki takie jak wzrost kosztów zatrudnienia ma raczej wieksze
    znaczenie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 44. Data: 2020-05-17 09:00:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > OZE jest chyba w każdym prądzie na świecie. I do OZE się dopłaca.
    > Czyli wszędzie dopłacają do prądu. Tylko czy to źle, czy dobrze?

    A jak uwazasz? Lepiej dopłacac do prądu z wegla czy do prądu z OZE?
    Ile jestes w stanie zapłacic wiecej za prąd majac swiadomosc, ze idziemy
    w kierunku prądu bez emisji co2?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 41. Data: 2020-05-17 09:00:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Budzik wie ale teraz nie ma czasu żeby odpowiedzieć.

    Skad taka informacja?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 45. Data: 2020-05-17 09:53:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Wydawało mi sie ze w 2019 to >było około 7-8mld ale to chyba >przekłamanie.
    >tu pisza ze około 4mld;

    Nieśmiało zauważę że pytałem o stan obecny.
    Mamy drugi kwartał 2020 a Ty wykopaliska z 2018 i 2019 linkujesz linkujesz.

  • 46. Data: 2020-05-17 09:56:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Do firm? Naprawde nie wiesz?
    Masz wgląd w jakieś faktury za energię dla firm?
    Jeśli tak to napisz ile za kWh tam wychodzi.

  • 47. Data: 2020-05-17 12:00:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Masz wgląd w jakieś faktury za energię dla firm?
    > Jeśli tak to napisz ile za kWh tam wychodzi.

    Mowa o doplatach...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 48. Data: 2020-05-17 12:00:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Nieśmiało zauważę że pytałem o stan obecny.
    > Mamy drugi kwartał 2020 a Ty wykopaliska z 2018 i 2019 linkujesz
    > linkujesz.

    2019 to wykopaliska? Kurde, fajnie, wysokie oczekiwania.
    Nie widze danych z 2020.
    Masz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 49. Data: 2020-05-17 13:19:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie sprawdzę bo mnie to specjalnie nie interesuje. A jak bym sprawdził to by to coś
    zmieniło? O dopłatach napisałeś w formie kogoś kto ma IQ ~90. Tak samo pisałeś z
    oszczędzaniem wody. To pewno masz mocne IQ90, co dla kuriera jest wartością
    wystarczająca. Generalnie gdyby nie forma jakiej użyłeś to koło chuja mi lata cena
    prądu. Stać mnie jeszcze żeby go kupować. A jeśli się okaże że mnie nie stać to
    będzie znaczyło że innych nie stać było dużo wcześniej i oni za mnie zrobią że zawsze
    będzie mnie na prąd stać.

  • 50. Data: 2020-05-17 13:28:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Mowa o doplatach...