    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 17 Apr 2021 10:26:35 -0700 (PDT)
    Subject: Re: "Centrale deszczowe"
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 17 kwietnia 2021 o 15:00:59 UTC+2 Marcin N napisał(a):
> [...]
    am-moja-woda--doplaty-do-zbierania-deszczowki.html

    e-wody-deszczowej/centrale-deszczowe-zarzadzanie-wod
    a-deszczowa

    > No to powiedz: jaki to ma sens ekonomiczny? Ile m3 rocznie tak zużywasz?
    > 5? 10? Niech będzie że 10, czyli oszczędzasz jakieś 70 zł. A jakie masz
    > koszty z tym związane?
    >

    > --
    > MN
    Dlaczego chcesz podważyć to co napisał ktoś inny kłamstwem? A może w roku 2000
    wskutek wypadku zapadles w śpiączkę i teraz cię wybudzili. Do tego twój mózg odzyskał
    30% sprawności sprzed wypadku. Chcesz udowodnić że ktoś nie ma racji to go nie pytaj
    ile zaoszczędzi tylko policz i wybij mu oczy wynikiem.