  • 31. Data: 2011-02-04 12:19:01
    Temat: Re: Chłodziarka-chłodziarka.
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 04 Feb 2011 11:27:15 +0100, medea napisał(a):

    > Też fajna, chociaż o firmie BEKO słyszałam niezbyt pochlebne opinie.

    Ajtam, ajtam - o Boschu, Siemensie itp "wiodących" markach też ciągle
    słyszę narzekania.

    > Poza tym zauważ, że model też juz archiwalny. Ciekawe dlaczego?

    Są, są dostępne, już wyszukałam:
    http://www.skapiec.pl/site/cat/308/comp/1545522
    Hurra!
    :-)

    > Czy
    > takie duże lodówki nie mają wzięcia?

    Na pewno nie do małego mieszkanka w bloku. Może dlatego. Ja ją kupię, już
    mam zaznaczoną - tylko najpierw chyba będę musiała o pralce pomyśleć,
    pewnie latem. Więc ta lodówka potem, bo i inne są wydatki.

  • 32. Data: 2011-02-04 12:32:05
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Dzięki. Super!!!
    > No to się pospieszyłam, ale moja lodówka padła i trzeba był w ciągu 2-3
    > dni
    > kupić coś :-(((
    > Zaznaczam do kupienia - obecna pójdzie do piwnicy jako szafa chłodnicza na
    > wędliny domowe...

    Jezioro nie wpływa Ci do piwnicy?

  • 33. Data: 2011-02-04 13:40:47
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 4 Feb 2011 13:32:05 +0100, Panslavista napisał(a):

    > Jezioro nie wpływa Ci do piwnicy?

    Nie, dlaczego miałoby? Prędzej rzeka. Ale dom mam na górce :-)

  • 34. Data: 2011-02-04 16:41:42
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2011-02-04 13:19, Ikselka pisze:

    > Są, są dostępne, już wyszukałam:
    > http://www.skapiec.pl/site/cat/308/comp/1545522
    > Hurra!
    > :-)

    Fajna, bardzo podobna do mojej, tylko moja nie jest no frost. Ciekawe,
    czy się będzie sprawdzać.

    Ewa

  • 35. Data: 2011-02-04 22:54:49
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 4 Feb 2011 10:47:04 +0100, jagr napisał(a):

> [...]
    html?gclid=CKvBztKD6KYCFUYifAodSEDh5w

    > Nie powiem, zainteresowała mnie ta chłodziarka.
    > W Morele jest za 1441,- + transport.
    > Zobaczę czy mi się zmieści w kuchni. Pomierzę.
    > A coś więcej o niej?

    I jeszcze - z najnowszej praktyki: jeśli (przy prawootwieralnych drzwiach
    lodówki) zamierzasz ustawić ją prawym bokiem przy ścianie (ja tak mam, bo
    ze względów komunikacyjnych pasowało mi najbardziej ustawienie naprzeciw
    wejścia z kuchni do spiżarni, przy ścianie spiżarni bedącej z prawej strony
    drzwi i lodówki), to przed ostatecznym ustawieniem lodówki zaplanuj
    rozmieszczenie i ostatecznie rozmieść półeczki. Przy drzwiach otwartych pod
    kątem prostym lub mniejszym nie da się wysunać półeczek i manewrowac nimi w
    celu zmiany ich połozenia. Musiałam wysuwac lodówkę i obracać, aby szerzej
    otworzyć drzwi.
    Identyczna uwaga co do strony lewej.

  • 36. Data: 2011-02-04 23:13:10
    Od: "JBP" <t...@o...pl>

> [...]
    > celu zmiany ich połozenia. Musiałam wysuwac lodówkę i obracać, aby szerzej

    Ech, skąd ja to znam.
    Problem polega na tym, że lodówkę co pewien czas myje się i przy okazji
    wyjmuje półki, by umyć też prowadnice, mieć lepszy dostęp do ścian, itp.
    Wyjąć półki po kolei nawet uda się, gorzej z ponownym włożeniem na
    odpowiedni poziom. Mimo, że lodówka odsunięta od bocznej ściany ok.15-20 cm
    i drzwi otwierają się całkowicie pod kątem prostym, to nie wystarcza.
    Pozostaje albo wysuwać i obracać lodówkę (i ponownie poziomować), albo
    umieszczać półki tam gdzie same zechcą wejść.

    JBP

  • 37. Data: 2011-02-06 17:57:50
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 5 Feb 2011 00:13:10 +0100, JBP napisał(a):

> [...]
    > Pozostaje albo wysuwać i obracać lodówkę (i ponownie poziomować), albo
    > umieszczać półki tam gdzie same zechcą wejść.

    A jednak w mojej poprzedniej lodówce tego kłopotu nie było.

  • 38. Data: 2011-02-06 20:06:10
    Od: "JBP" <t...@o...pl>

    > A jednak w mojej poprzedniej lodówce tego kłopotu nie było.

    W moich poprzednich lodówkach tego problemu też nie było. Wydaje mi się, że
    starsze typy chłodziarek miały nieco grubsze ścianki boczne, a przede
    wszystkim wewnętrzny dookólny występ na drzwiach, w którym zamontowane są
    półki drzwiowe, był kiedyś płytszy. Obecny wystaje dość mocno, a to
    właściwie on przeszkadza w układaniu półek wewnątrz lodówki.

    JBP

  • 39. Data: 2011-02-06 20:07:50
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 6 Feb 2011 21:06:10 +0100, JBP napisał(a):

> [...]
    > półki drzwiowe, był kiedyś płytszy. Obecny wystaje dość mocno, a to
    > właściwie on przeszkadza w układaniu półek wewnątrz lodówki.

    Zdaje się, że coś za coś :-)

  • 40. Data: 2011-02-07 08:12:40
    Od: "jagr" <j...@W...fm>

    > Zdaje się, że coś za coś :-)

    Ale to jest zdaje się poważny problem dla mnie.
    Ja mam miejsce w samym rogu, tył i bok przy ścianie, tak więc drzwi nie będą
    się chciały
    otworzyć 90°?
    I jeszcze jedno. Z tyłu są czarne blachy z rureczkami (chłodnicą)?
    Starsze wszystkie tak to miały, nowsze mają zatopione w ściance.
    Wolałbym z rureczkami (chłodnicą) na wierzchu, z tyłu.
    jagr