  • 41. Data: 2011-02-07 08:54:58
    Temat: Re: Chłodziarka-chłodziarka.
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "jagr" <j...@W...fm> wrote in message
    news:4d4faa2c$0$2502$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale to jest zdaje się poważny problem dla mnie.
    > Ja mam miejsce w samym rogu, tył i bok przy ścianie, tak więc drzwi nie
    > będą się chciały
    > otworzyć 90°?
    > I jeszcze jedno. Z tyłu są czarne blachy z rureczkami (chłodnicą)?
    > Starsze wszystkie tak to miały, nowsze mają zatopione w ściance.
    > Wolałbym z rureczkami (chłodnicą) na wierzchu, z tyłu.
    > jagr

    Od chłodnicy i wlotów do agregatu muszą być szczeliny przynajmniej 10 cm.

  • 42. Data: 2011-02-07 11:36:20
    Temat: Re: Ch?odziarka-ch?odziarka.
    Od: BQB <a...@a...com.invalid>

    W dniu 11-02-01 13:31, Panslavista pisze:
    > "Ikselka"<i...@g...pl> wrote in message

    > http://www.goga-gastro.pl/category/szafy-chlodnicze-
    mroznicze-chlodnicze

    > Mo?na malowane, mo?na inox...

    Czy mogę prosić o poprawne ustawienie kodowania w czytniku? Bo śmieci
    straszne wyłażą.

  • 43. Data: 2011-02-07 13:05:48
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 7 Feb 2011 09:12:40 +0100, jagr napisał(a):

> [...]
    > Starsze wszystkie tak to miały, nowsze mają zatopione w ściance.
    > Wolałbym z rureczkami (chłodnicą) na wierzchu, z tyłu.

    Wsadziłam lusterko, bo nie mogę zajrzeć bezppośrednio. Jest takie czarne
    ażurowe "coś" w pewnej odległości od tylnej ściany lodówki.

  • 44. Data: 2011-02-07 13:45:53
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "BQB" <a...@a...com.invalid> wrote in message

    mroznicze-chlodnicze

    > Czy mogę prosić o poprawne ustawienie kodowania w czytniku? Bo śmieci
    > straszne wyłażą.

    Mi też, a to znaczy, że moja korespondencja przechodzi przez black-box w
    Izraelu.

  • 45. Data: 2011-02-07 13:53:48
    Od: BQB <a...@a...com.invalid>

    W dniu 11-02-07 14:45, Panslavista pisze:
    > "BQB"<a...@a...com.invalid> wrote in message

    > Mi te?, a to znaczy, ?e moja korespondencja przechodzi przez black-box w
    > Izraelu.

    Nie, to znaczy, że masz nieprawidłowo skonfigurowany czytnik:
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

    Tak to powinno u Ciebie wyglądać.

  • 46. Data: 2011-02-07 13:54:48
    Od: "jagr" <j...@W...fm>

    > Wsadziłam lusterko, bo nie mogę zajrzeć bezppośrednio. Jest takie czarne
    > ażurowe "coś" w pewnej odległości od tylnej ściany lodówki.

    To ażurowe to właśnie chłodnica. OK. To dobrze.
    Jeszcze tylko te drzwi ...

  • 47. Data: 2011-02-07 14:01:13
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Nie, to znaczy, że masz nieprawidłowo skonfigurowany czytnik:
    > http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm
    >
    > Tak to powinno u Ciebie wyglądać.

    O już nie ma śmieci!!!

  • 48. Data: 2011-02-07 14:07:42
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "BQB" <a...@a...com.invalid> wrote in message

    Wszystko się zgadza, z tym, że ja mam UTF-8.

  • 49. Data: 2011-02-07 15:43:03
    Od: "JBP" <t...@o...pl>

    Użytkownik "jagr" <j...@W...fm> napisał w wiadomości

    > Jeszcze tylko te drzwi ...
    Ja też mam tył i bok przy ścianie oraz drzwi otwierające się na ścianę. Gdy
    odsuniesz o kilka cm bok od ściany, to otworzysz drzwi na 90 st. Jednak to
    nie wystarcza obecnie do manewrowania półkami w lodówce. Trzeba otworzyć pod
    kątem rozwartym. W wielu modelach jest możliwość przełożenia drzwi. Może
    wówczas byłoby wygodniej. Jeśli masz miejsce z drugiej strony, przemyśl to.

    JBP

  • 50. Data: 2011-02-07 19:35:47
    Od: Qrczak <q...@o...pl>

    Dnia 2011-02-07 15:07, niebożę Panslavista wylazło do ludzi i marudzi:
    > "BQB"<a...@a...com.invalid> wrote in message
    >
    > Wszystko się zgadza, z tym, że ja mam UTF-8.

    Chyba w wyobraźni.

    Qra