  • 71. Data: 2010-05-18 15:35:38
    Temat: Re: Co dla dziecka na komunię?
    Od: "eMonika" <m...@n...pl>

    Użytkownik "eMonika" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:ve4lb7-2sd.ln1@usenet.etop.pl...
    > Użytkownik "misio" <a...@o...com> napisał w wiadomości
    >
    > Bardzo ładna jest biżuteria z serii "CHARMS" w sklepach Yes i Apart -
    > mozna wybrać coś w bardzo różnej cenie (wisiorki, bransoletki, zarówno
    > złote, jak i srebrne, poszczególne elementy dosłownie od 40 zł) - a bedzie
    > ładnie zapakowane i eleganckie jako prezent. Na pewno spodoba się 9-latce.

    Dzisiaj widziałąm, ze "Charms" są też w KRUKu.

    :-) Monika

  • 72. Data: 2010-05-19 14:26:07
    Od: mk <d...@t...pl>

    Ikselka pisze:

    > A to się da oddzielić?

    Ja nie o tym chciałem, tylko o muzyce poważnej jako zainteresowaniu
    osobników z wysoką inteligencją, żeby nie okazało się, że to jest ze
    sobą powiązane (muzyka i wysoka inteligencja).
    Na marginesie, można mieć potrzebę słuchania "bezinteresowną".

  • 73. Data: 2010-05-19 15:07:33
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 19 May 2010 16:26:07 +0200, mk napisał(a):

    > Ja nie o tym chciałem, tylko o muzyce poważnej jako zainteresowaniu
    > osobników z wysoką inteligencją, żeby nie okazało się, że to jest ze
    > sobą powiązane (muzyka i wysoka inteligencja).

    To się akurat już dawno okazało. Tudzież powiązanie zamiłowania do muzyki
    poważnej ze zdolnościami matematycznymi np. No ale wtedy to już mamy tzw
    człowieka renesansu :-)

    > Na marginesie, można mieć potrzebę słuchania "bezinteresowną".

    Ale wtedy krótką :-)