  • 61. Data: 2010-05-15 08:06:18
    Temat: Re: Co dla dziecka na komunię?
    Od: "Negatyw" <n...@W...o2.pl>

    Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@p...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:4bedbcee$0$2594$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Na koncerty chodzi się po to by spotkać podobnych sobie ludzi, a muzyka
    > jest tam drugorzędna.

    Mów za siebie. Ja idę po to by chłonąć muzykę. Jestem od wielu lat fanem
    rocka i metalu. Ale nie idę na koncert skakać czy "pogować". Nie stoję też
    w miejscu jak słup, bo i jest to rodzaj muzyki, który pobudza. I tak ma
    być.
    Chłonę jednak muzykę i przede wszystkim pasję grania muzyków. Gdy schodzą
    ze sceny spoceni jak świnie - wiem, że robili to aby i mi dać radość.

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 62. Data: 2010-05-15 08:37:32
    Temat: Re: Co dla dziecka na komunie?
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Negatyw* wdusil[a] knefle:

    >Chłonę jednak muzykę i przede wszystkim pasję grania muzyków. Gdy schodzą
    >ze sceny spoceni jak świnie - wiem, że robili to aby i mi dać radość.

    Ty prostaku! Pani hrabina poleci Cie wychlostac!

  • 63. Data: 2010-05-15 13:54:20
    Od: "Negatyw" <n...@W...o2.pl>

    Użytkownik "zil0g" <z...@m...prl> napisał w wiadomości grup

    > Ty prostaku!

    Może starasz się być bardzo zabawny. Uważaj jednak na słowa śmieciu!!!

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 64. Data: 2010-05-15 16:41:27
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Negatyw* wdusil[a] knefle:

    >Może starasz się być bardzo zabawny. Uważaj jednak na słowa śmieciu!!!

    Chyba cos ciezko czaisz...

  • 65. Data: 2010-05-15 16:57:06
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 15 May 2010 18:41:27 +0200, zil0g napisał(a):

    > *Negatyw* wdusil[a] knefle:

    > Chyba cos ciezko czaisz...

    Chyba tak.

    --
    Hrabina

  • 66. Data: 2010-05-15 21:11:26
    Od: "Negatyw" <n...@W...o2.pl>

    Użytkownik "zil0g" <z...@m...prl> napisał w wiadomości grup

    > Chyba cos ciezko czaisz...

    Czaję aż za dobrze.
    Proponuję powrócić do głównego tematu wątku!

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 67. Data: 2010-05-16 07:51:16
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Negatyw* wdusil[a] knefle:

    >Czaję aż za dobrze.

    Taa

    >Proponuję powrócić do głównego tematu wątku!

    Jednak z ta filharmonia to nieglupi pomysl.

  • 68. Data: 2010-05-16 16:05:11
    Od: Silinde Ringëril <s...@v...pl>

    W dniu 2010-05-10 09:32, misio pisze:
    > Co kupic dla dziecka (dziewczynki) na komunię? Ewentualnie ile to kosztuje?.
    > Interesują mnie jak najtańsze prezenty które jeszcze "wypada"
    <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
    Na marginesie: najlepiej, jeżeli już muszą być prezenty, umówić się z
    darczyńcami, że zostaną one zdeponowane przez rodziców i wręczone np.
    nazajutrz. To w końcu uroczystość o zupełnie innym charakterze, niż
    urodziny i dobrze, by się odpowiednia atmosfera nie ulotniła wraz z
    pochłonięciem dzieciaka kolorowymi, niechby i drogimi, prezentami.

    SR
    --
    http://qck.pl/Rc
    Ze wszystkich uprzedzeń naprawdę niebezpiecznym jest

  • 69. Data: 2010-05-18 12:26:11
    Od: mk <d...@t...pl>

    Ikselka pisze:
    to ludzie inteligentni mają wyższe
    > potrzeby i szerokie zainteresowania.

    No proszę....a muzyka poważna to z czym i w jakiem zbiorze: potrzeb czy
    zainteresowań?

  • 70. Data: 2010-05-18 12:48:23
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 18 May 2010 14:26:11 +0200, mk napisał(a):

    > Ikselka pisze:
    > to ludzie inteligentni mają wyższe
    >
    > No proszę....a muzyka poważna to z czym i w jakiem zbiorze: potrzeb czy
    > zainteresowań?

    A to się da oddzielić?