    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Co zamiast krzesła na ubranie?
    Date: Mon, 3 Apr 2017 14:02:59 +0200

    > W tej sytuacji najlepszą drogą ustalenia dobrego miejsca nocnego spoczynku
    > garderoby będzie złożenie zapytania. Jeśli jakimś trafem na ścianie
    > sypialni nie wisi jeszcze oszklona ramka z maszynopisem zatytułowanym
    > "Spis inwentarza", to na potrzeby postępowania należy sporządzić spis
    > z natury zawierający wszystkie sprzęty i zawnioskować o wskazanie tego,
    > który będzie strawny dla wszystkich użytkowników pomieszczenia.

    Ewentualność: dostawienie drugiego krzesła. Jedno z nich pełni rolę
    krzesła ;)

    BTW:
    Jakiś czas temu widziałem u jakiegoś księdza staruszka meble, których
    przeznaczenia nie potrafiłem zgadnąć. Okazało się, że część z nich
    służyła do zawieszania codziennych ubrań, część to pomocniki do
    czyszczenia butów, część to specjalne stoliki do czytania, itd.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam