  • 351. Data: 2015-03-02 23:57:10
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 2 Mar 2015 22:52:35 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > w przeciwieństwie do twoich "wiarygodnych tajnych danych, kótrych
    > nigdzie nie ma
    >
    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Lepsze są te z GW, bo SĄ WSZĘDZIE, nawet pod uczelniami za darmo to g...no
    rozdają studentom, żeby brali i się EDUKOWALI na potrzeby systemu.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 352. Data: 2015-03-03 00:08:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ikselka wrote:

    > Lepsze są te z GW, bo SĄ WSZĘDZIE, nawet pod uczelniami za darmo to g...no
    > rozdają studentom, żeby brali i się EDUKOWALI na potrzeby systemu.

    lepsze są dane, które można zweryfikować. nie te, które opowiadają sobie
    paniusie w maglu

  • 353. Data: 2015-03-03 00:26:37
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 2 Mar 2015 23:08:18 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > lepsze są dane, które można zweryfikować. nie te, które opowiadają sobie
    > paniusie w maglu

    A jak weryfikujesz dane z mediów?
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 354. Data: 2015-03-03 00:27:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ikselka wrote:

    > A jak weryfikujesz dane z mediów?

    To ty twierdzisz, że masz dane, które wskazują na trucie przez
    szczepionki. To ty je pokaż. To zwreyfikuję.

  • 355. Data: 2015-03-03 00:41:29
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 2 Mar 2015 23:27:49 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > To ty twierdzisz, że masz dane, które wskazują na trucie przez
    > szczepionki.

    Tak, mam - na przykład 2 osoby po odszczepiennym polio. Nazwiska i
    miejscowość mogę Ci (potencjalnie) przesłać na priv, ale dobro tych osób i
    tajemnica danych osobowych mnie przed tym skutecznie powstrzymują jako
    przeważające nad chęcią przekonania Ciebe do czegokolwiek. Wystarczy mi,
    jak się sam zaszczepisz, wolna wola - i dasz żyć tym, co nie chcą.

    > To ty je pokaż. To zwreyfikuję.

    Zweryfikuj swoje - i pokaż. To się przekonam.

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 356. Data: 2015-03-03 00:51:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ikselka wrote:

    > Tak, mam - na przykład 2 osoby po odszczepiennym polio.

    2 osoby? na setki milionów zaszczepionych? faktycznie.tragedia.
    na dodatek przez ostatnie 15 lat są to jedyne 2 przypadki w Polsce.
    I przypadkiem znasz obie te osoby?

    A teraz zastanów się ile osób nie miało polio przez szczepienia.

  • 357. Data: 2015-03-03 01:08:35
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 2 Mar 2015 23:51:45 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > 2 osoby? na setki milionów zaszczepionych? faktycznie.tragedia.
    > na dodatek przez ostatnie 15 lat są to jedyne 2 przypadki w Polsce.

    To nie są _jedyne_ przypadki, to _JA_ znam dwie osoby. I to nie jest
    ostatnie 15 lat - gdyby tak było, to przynajmniej by się sądzili albo coś.

    > I przypadkiem znasz obie te osoby?

    Tak. Bo widzisz, to jest własnie ta Twoja cudowna moc sprawcza statystyki -
    JA SAMA znam AŻ dwie osoby, a przecież statystycznie nie powinnam znać
    żadnej. Czyli co - znam ich o 200 procent za dużo, 200 procent BŁĘDU
    statystycznego. Co Ty na to? Uczyłeś się kiedykolwiek statystyki
    matematycznej? - bo jesli nie, no to sorry, ale nie wiesz, o czym mówię.

    > A teraz zastanów się ile osób nie miało polio przez szczepienia.

    Tych dwóch osób (oraz mnóstwa innych, których akurat JA NIE znam, a są) to
    nie obchodzi - kobieta (chodziłam z nią do klasy w podstawówce) jest
    garbata i niedorozwinięta umysłowo, ma na imię Zofia. Chodzi zgięta wpół, z
    ogromnym garbem na plecach, nie mogą nawet spojrzeć nikomu normalnie w
    oczy. Podstawówkę skończyła z litości nauczycieli, nigdy nie usłyszałam od
    niej jednego zdania na lekcji, jej zeszyty to był jeden gryzmo bez sensu,
    nawet ich nie sprawdzano. Nigdy nie założyła rodziny, bo i jak - nie miała
    szans na normalne życie nawet, żyje na garnuszku u biednej rodziny. Nie
    wiem nawet, czy potrafi skłądnie mówić.
    Mężczyzna, Józef, ma bocznie skrzywiony kręgosłup, prawą nogę cienką i
    krótką, bo nie urosła od czasu kiedy miał kilka lat. Lewa noga niby
    normalna, ale z ogromnym iksem oraz wychyloną na zewnątrz stopą na skutek
    zniekszta cenia kości poniżej kolana. Czaszkę ma "przekoszoną" - aby oczy
    były na jednej wysokości, musi przechylać głowę. Mówi nieskładnie. Ogromne
    tiki. Jego brat, o rok młodszy - piękne ciało jak Apollo, zdrowy,
    błyskotliwy... żona, dzieci...
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 359. Data: 2015-03-03 11:27:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > A jak weryfikujesz dane z mediów?

    Jestem spokojny o to, ze media kontrolują się same nawzajem.

  • 358. Data: 2015-03-03 11:27:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > A teraz zastanów się ile osób nie miało polio przez szczepienia.

    Oj nie czytałes wypowiedzi Ikselki...
    Ikselka twierdzi, ze tego nie da się udowodnić. A korelacja podawania
    szczepionki i braków zachorowań jest przypadkowa.

  • 360. Data: 2015-03-03 11:40:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ikselka wrote:

    > To nie są _jedyne_ przypadki, to _JA_ znam dwie osoby. I to nie jest
    > ostatnie 15 lat - gdyby tak było, to przynajmniej by się sądzili albo coś.

    owszem przez ostatnie 15 lat były w polsce 2 *dwa* przypadki.

> [...]
    > statystycznego. Co Ty na to? Uczyłeś się kiedykolwiek statystyki
    > matematycznej? - bo jesli nie, no to sorry, ale nie wiesz, o czym mówię.

    to tylko świadczy o tym, że konfabulujesz.