  • 531. Data: 2015-03-05 04:59:25
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik FEniks x...@p...fm ...

    > To inna sprawa. Mnie chodzi jednak o to, że tworzy się atmosferę niemal
    > terroru związanego z przymusowymi szczepieniami.

    Antyszczepionkowcy chca pokazac jakcy to sa ciemiezeni wiec wymyslają
    bzdury o Hitlerze itp.
    A tymczasem 10.000 nie zaszczepiło i w sumie nikt sie ich nie czepia...

    > Jakby te dzieci
    > rzeczywiście ktoś chciał szczepionkami wybić albo przynajmniej wszystkie
    > ciężko okaleczyć, a rodziców za nieszczepienie do więzienia wpędzać.

    No własnie.
    A dla takiej Ikselki osoba która nie złapie odpornosci po szczepionce to
    ofiara skazana przez koncerny.

    > jak co do czego, to okazuje się, że lekarze dmuchają na zimne, żeby broń
    > Boże chorego/słabego nie zaszczepić. Nawet dziś jedna znajoma mama
    > mówiła mi, że jej dziecko ma zaległe szczepienie sprzed iluś lat, bo
    > ciągle było przeziębione.
    > Poziom zaufania wśród ludzi (do lekarzy, ale nie tylko) jest tragiczny.
    > I to jest w tej całej historii najsmutniejsze.

    Nie demonizowałbym.
    Mówimy o jakims promilu spoleczesntwa.

  • 532. Data: 2015-03-05 06:18:41
    Od: LeoTar <L...@w...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Woda nie ma żadnej pamięci.

    Tak się zagalopowałeś w swym zacietrzewieniu, że nawet nie dostrzegłeś
    kpiny w tym co napisałem. :-)

    --
    LeoTar
    Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

    ---
    Avast.

  • 533. Data: 2015-03-05 06:24:44
    Od: LeoTar <L...@w...pl>

    Ikselka pisze:

    > "Ślad" to nie musi być cząsteczka, wystarczy trwała zmiana (na skutek
    > działania substancji aktywnej) pewnych właściwości wody, względem których
    > Ty akurat nie masz pojęcia o wyobrażeniu. W ogóle wątpię, czy wiesz o
    > wodzie więcej ponad "H2O"...

    Jakie to właściwości?
    Albo jest chemia, albo jej nie ma...
    A może woda ma "duszę"?

    > http://www.biotech.uni.wroc.pl/wp-content/uploads/20
    14/09/Biofiz.-z-el.-biofiz.-b%C5%82on-teoria.pdf
    > Polecam "1. Budowa i właściwości wody."

    I kolejna teoria oparta na jakichś założeniach, która zapewne niczego do
    końca nie wyjaśnia lecz komplikuje. Teoria, która daje jej twórcom
    satysfakcję, że oto okazali się lepsi od innych (nierozwiązany kompleks
    Edypa). :-)

  • 534. Data: 2015-03-05 06:32:01
    Od: LeoTar <L...@w...pl>

    Budzik pisze:
    > Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Wybacz ale ja nie jestem przeciwko uchwale ktora ma na celu zmniejszenie
    > tego procederu dlatego ze podzielam obawy koscioła o zmianie
    > patriarchalnego modelu rodziny na bardziej partnerski.

    Patriarchat panuje tylko "na zewnątrz" rodziny natomiast "wewnątrz"
    rodziny dominuje kobieta, skrajny matriarchat. dlatego zamiast
    współpracy między płciami mamy między nimi wojnę o to kto kogo zdominuje
    definitywnie. Co zrobić, jakich przemian dokonać aby rywalizację o
    dominację jednej płci nad druga zastąpić prawdziwym partnerstwem i
    pokojową współpracą?

  • 535. Data: 2015-03-05 09:49:32
    Temat: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: "@" <s...@p...onet.pl>

    > Podejrzewam, że ci, którzy wtedy burzyli się, że Kopacz nie zakupiła tych
    > szczepionek przeciwko grypie, rekrutują się z tego samego towarzystwa, co
    > antyszczepionkowcy.
    >
    > Ewa

    :)))))
    Wniosek zaiste niezwykle logiczny :)

    @

    ---
    Avast.

  • 536. Data: 2015-03-05 12:08:02
    Temat: Re: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik @ s...@p...onet.pl ...

    >:)))))
    > Wniosek zaiste niezwykle logiczny :)

    Wiesz, ruch antyszczepionkowy tez jest nielogiczny, wiec moze stąd takie
    podejrzenia :)

  • 537. Data: 2015-03-05 13:53:53
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-03-05 o 09:49, @ pisze:

    > :)))))
    > Wniosek zaiste niezwykle logiczny :)

    Pozornie. Bo widocznie nie rozumiałaś, co znaczy "rekrutują się z tego
    samego towarzystwa". A niestety to "towarzystwo" jest grupą ludzi
    działających na podstawie podobnie irracjonalnych podsuniętych im lęków
    i przesłanek, których nijak na spokojnie nie chcą/nie potrafią
    zweryfikować. W dodatku wszystkie informacje będą rozpatrywać wyłącznie
    jako potwierdzenie słuszności swoich lęków.
    Nawet jeśli nie są to dokładnie ci sami ludzie, to z pewnością występuje
    u nich ta sama sterowalność poprzez zastraszenie.

    Ewa

  • 538. Data: 2015-03-05 13:56:50
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-03-05 o 04:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik FEniks x...@p...fm ...

    > Nie demonizowałbym.
    > Mówimy o jakims promilu spoleczesntwa.

    No fakt, chyba za dużo czasu tu spędzam.

    Ewa

  • 539. Data: 2015-03-05 18:27:22
    Od: zażółcony <r...@c...op.pl>

    W dniu 2015-03-04 o 22:07, Ikselka pisze:

> [...]
    > wodzie więcej ponad "H2O"...
    >
    > http://www.biotech.uni.wroc.pl/wp-content/uploads/20
    14/09/Biofiz.-z-el.-biofiz.-b%C5%82on-teoria.pdf

    A Ty znowu, Ixi, brniesz donikąd ...
    Jak wspomniał Andrzej - artykuł dość dokładnie obala twierdzenie o
    pamięci wody - wskazuje dokładnie, że wszelkie stany wodne (cieczy)
    są nietrwałe.

  • 540. Data: 2015-03-05 18:32:28
    Od: zażółcony <r...@c...op.pl>

    W dniu 2015-03-04 o 23:32, Budzik pisze:
    > Użytkownik zażółcony r...@c...op.pl ...

    > Teraz ty mieszasz.
    > A jakie indywidualne przygotowanie jest potrzebne?
    > Szczepionki sa uniwersalne, na kazdego działają podbnie, daja >90%
    > skutecznosci.
    > Czego wiecej oczekujesz?

    Nosz kuźwa ...
    Nie, nie chce mi się, nie mam czasu :)