  • 601. Data: 2015-03-06 17:59:18
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Kłamiesz ponownie, więc już czas zakończyć wszelką z Tobą rozmowę.

    A co? Znowu zacytujesz coś czego nie powiedziałas i bedziesz tym samym
    udowadniac ze powiedziałas coś innego?

  • 602. Data: 2015-03-06 18:08:51
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-03-04 o 23:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Czyli polskie tez są...? Uff...

    > Nie wiem skąd ten powyzszy cytat ale poscie
    > zasugerowałas ze są zagraniczne zamiast polskich...

    Bo ten cytat, że jednak polskie w biedronce SĄ, to powstał dopiero po
    tym, jak ktoś (ty?) zwrócił na to uwagę. Wystarczy prześledzić
    chronologię. Czyli znowu odwracanie kotka za pomocą młotka.

    Ewa

  • 603. Data: 2015-03-06 18:15:22
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    > Najwazniejsze dla Qry jest odnieść się do mego tekstu zgodnie ze SWOIM
    > WYOBRAŻENIEM o nim.

    Próbuję dogonić Mistrzę, jak umię.

  • 604. Data: 2015-03-06 18:16:47
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-03-05 23:59, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

    Atam. Cichobyć.

  • 605. Data: 2015-03-06 18:40:56
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    > Bo ten cytat, że jednak polskie w biedronce SĄ, to powstał dopiero po
    > tym, jak ktoś (ty?) zwrócił na to uwagę. Wystarczy prześledzić
    > chronologię. Czyli znowu odwracanie kotka za pomocą młotka.

    Ewo, chyba nie będziesz próbowała nam _teraz_ wmówić, że białe jest
    białe a czarne jest czarne?

  • 606. Data: 2015-03-06 19:43:00
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-03-06 o 18:40, Qrczak pisze:
    > Dnia 2015-03-06 18:08, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

    > Ewo, chyba nie będziesz próbowała nam _teraz_ wmówić, że białe jest
    > białe a czarne jest czarne?

    Ja tak tylko z kronikarskiego obowiązku.

    Ewa

  • 607. Data: 2015-03-06 19:59:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik FEniks x...@p...fm ...

    > Bo ten cytat, że jednak polskie w biedronce SĄ, to powstał dopiero po
    > tym, jak ktoś (ty?) zwrócił na to uwagę. Wystarczy prześledzić
    > chronologię. Czyli znowu odwracanie kotka za pomocą młotka.

    Nic mnie już nie zdziwi...

  • 608. Data: 2015-03-06 20:08:52
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-03-06 19:59, obywatel Budzik uprzejmie donosi:

    Dojrzewasz.

  • 609. Data: 2015-03-06 20:21:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 06 Mar 2015 17:58:49 +0100, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2015-03-05 22:58, obywatel Budzik uprzejmie donosi:

    > "po alkoholu piszemy do grupy dobrych znajomych, oni wybaczają" (C) Lia

    Dobrze, że tłumaczysz znajomego, bo inaczej bym pomyślała, że on tak na
    trzeźwo przekręca moje wypowiedzi.

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 610. Data: 2015-03-06 20:39:30
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 06 Mar 2015 16:59:18 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > A co? Znowu zacytujesz coś czego nie powiedziałas i bedziesz tym samym
    > udowadniac ze powiedziałas coś innego?

    A co tu udowadniać, kiedy jest napisane - czytać umie każdy:

    2015-03-04 15:10:02