  • 41. Data: 2012-06-12 15:37:28
    Temat: Re: Czapki z głów dla ... Ile kosztuje w USA zestaw solarny
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 czerwca 2012 15:21:19 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > Z takim durnym baniakiem tez nie widze ani zima, ani latem.:-)
    Cudów się po tym nie spodziewam, chociaz w Grecji najwięcej takich jest. Mało tego,
    wprowadzili tam obowiązek montażu w każdym nowowybudowanym budynku kolektorów Ale tam
    inny klimat to fakt. Polska ma klimat nie bardzo dla kolektorów słonecznych to fakt.
    Tu zasobnik ze 150 litrów pewnie ma więc dla 3 osobowej rodziny powinno byc ok.
    Aktualnie używam zasobnika 150 litrów własnie i spokojnie wystarcza.

  • 42. Data: 2012-06-12 15:42:54
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
> [...]
    >ok. Aktualnie używam >zasobnika 150 litrów własnie i spokojnie wystarcza.

    W Turcji tez na kazdym domu. Mysle, ze w lato i u nas powinno dzialac. U
    nich w zimie tez pracuje, nawet taka uproszczona wersja.

    Warte zastanownia. Sie kurde ostatnio zdziwilem, place przeszlo stowe za gaz
    po sezonie grzewczym.

  • 43. Data: 2012-06-12 16:01:06
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    >ok. Aktualnie używam zasobnika 150 litrów własnie >i spokojnie wystarcza.

    A ja troche nie o tym.
    To to z baniakiem zima nie ma szansy dzialac, a pakowanie tego na dach....
    No wiesz, sa granice kompromisu miedzy estetyka a oszczednosciami. Ja bym
    takiego baniaka w zyciu na dach nie wsadzil.

    Pozdro.. TK

  • 44. Data: 2012-06-12 16:04:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 czerwca 2012 15:42:54 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    \
> [...]
    > nich w zimie tez pracuje, nawet taka uproszczona wersja.
    >
    > Warte zastanownia. Sie kurde ostatnio zdziwilem, place przeszlo stowe za gaz

    Tu tegoi więcej
    http://www.tr.all.biz/pl/buy/goods/?group=1074737#33
    714
    Tu nawet dane techniczne tylko nie w cywilizowanym języku;)
    http://www.tr.all.biz/g33714/

  • 45. Data: 2012-06-12 16:09:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 czerwca 2012 16:01:06 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > No wiesz, sa granice kompromisu miedzy estetyka a oszczednosciami. Ja bym
    > takiego baniaka w zyciu na dach nie wsadzil.

    Toc napisałem że tylko na lato u mnie i nie na dach a na glebie.
    Choiaz od strony estetycznej to żadna róznica czy dach "upiekszony" kolkektorami czy
    jeszcze dodatkowo zbiornik tam.
    Na żywo wygląda to całkiem estetycznie

  • 46. Data: 2012-06-12 16:14:51
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    ps.com...

    >Toc napisałem że tylko na lato u mnie i nie na dach a na glebie.

    A ja napisalem, ze nie widze sensu zima i latem z takim wygladem na dachu.
    :-)
    Moze na plaskim, gdzies na srodku domu, ale na skosnym to jakas karykatura.

    >Choiaz od strony estetycznej to żadna róznica czy dach "upiekszony"
    >kolkektorami czy jeszcze dodatkowo zbiornik tam.
    >Na żywo wygląda to całkiem estetycznie

    No prosze Cie. Kolektory na polaci to nie to samo co kolektory ktore juz
    ozdoba nie sa, ale do tego cysterna?

    Pozdro.. TK

  • 47. Data: 2012-06-12 16:17:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    > nich w zimie tez pracuje, nawet taka uproszczona wersja.
    >
    > Warte zastanownia. Sie kurde ostatnio zdziwilem, place przeszlo stowe za gaz
    > po sezonie grzewczym.

    Ma ktoś znajomego jeżdżacego do Kazachstanu?

    http://10299.kz.all.biz/tr/
    55000Tenge kazachskich = 1 280pln wg google;)

  • 48. Data: 2012-06-12 17:38:36
    Temat: Re: Czapki z głów dla Amerykanów. Pokazali jak produkować
    Od: <news>

    Użytkownik "Ghost" napisał:

    > Mozna np. klac na autora tekstu.

    Żeby kląć to trzeba się zalogować, prawda?
    Wytłumacz mi proszę konieczność logowania w celu oglądania obrazków?

  • 49. Data: 2012-06-12 17:42:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Żeby kląć to trzeba się zalogować, prawda?
    > Wytłumacz mi proszę konieczność logowania w celu oglądania obrazków?

    może w celu aby sie nei przejmować prawami autorskimi do obrazków...

    w forum zamkniętym nie trzeba sie obawiać że ktoś sie przywali do zdjęcia
    czy obrazu.

  • 50. Data: 2012-06-12 18:39:35
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości

    > Żeby kląć to trzeba się zalogować, prawda?
    > Wytłumacz mi proszę konieczność logowania w celu oglądania obrazków?

    A co, chciales tak za darmo?