  • 31. Data: 2020-04-20 22:53:31
    Temat: Re: Czesc chlopaki i dziewczyny
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2020-04-20 o 11:24, Janusz pisze:

    > Ja w grudniu na święta będę miał 11 lat.

    No ale wiecie co chlopaki? Jak widze wątek "Z cyklu testowac.." to mam
    nieodparte wrazenie, ze niebytem na grupie nic nie stracilem. Ludzie jak
    pamietam w slusznym wieku a takie dyskusje...
    Jakby internet z roku na rok stawal sie coraz wiekszym zasciankiem
    zyciowych frustratow. Normalnie w realu eliminuje sie z wlasnego
    otoczenia takie klimaty a tu przypadkiem mozna poczuc sie jak w bramie
    osiedla socjalnego o zabudowie kontenerowej.

    Pozdro.. TK

  • 32. Data: 2020-04-20 23:19:19
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-04-20 o 22:53, maniek4 pisze:

> [...]
    > otoczenia takie klimaty a tu przypadkiem mozna poczuc sie jak w bramie
    > osiedla socjalnego o zabudowie kontenerowej.

    No cóż. Zenkowi vel kogutkowi już całkiem odjebało. Narobił sobie
    wrogów, bo czepiał się ludzi i łaził za nimi po różnych grupach i im
    ubliżał, a teraz oni go tresują jego własnymi metodami.

  • 33. Data: 2020-04-21 09:39:59
    Od: Hans Kloss <l...@g...com>

    Zenek wnosi twórczy ferment.

  • 34. Data: 2020-04-28 19:32:29
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 17.04.2020 22:16, Maniek4 wrote:
    > Jak w temacie, pozdrawiam starych wyjadaczy

    OOO myśleliśmy, że nie żyjesz :-)