    From: Usrobo <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Czy potrzeba docieplenia dachu (WYKRESY) ?
    Date: Fri, 16 Jan 2009 11:03:15 +0100

    Kane pisze:

    > A co wedlug Ciebie pokazuje wykres ktory sobie sprytnie zmajstrowales ?
    > Jak brzmi twoja interpretacja ich sumy ? Dlaczego na ich podstawie nie
    > widzisz sensu docieplenia ?
    >
    > Kane

    wg mnie temp na strychu jest proporcjonalna do temp na zewnątrz,
    uwzględniając ze wew jest osłonięte od wiatru na strychu jest tep wyższa
    niż na zew, oczywiście jakaś część ciepła ucieka z pomieszczeń poniżej,
    ale bardzo podobny kształt wykresu zew i wew wskazuje na to ze
    temperatura poniżej strychu (w pokojach) nie ma duzego wpływu na temp.
    na poddaszu.

    zle to interpretuje?

    michal