  • Data: 2011-11-20 23:53:10
    Temat: Re: Czym zaimpregnowac granit?
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 20 Nov 2011 19:36:43 +0100, Andy Niwiński napisał(a):

    > "Marex" <m...@W...gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag

    > A co w tym dziwnego. Naturalny granit pije wode jak drzewo.

    Mam granitowe blaty (polerowane) - są absolutnie nienasiąkliwe.
    Wielokrotnie były zalane wodą, pozostającą na nich przez wiele godzin i
    niewidoczną (pod filtrem dzbankowym). NIC nie wsiąka - ani woda, ani
    tłuszcze. Wałkuję na blacie ciasto, obieram warzywa, kładę mokre rzeczy,
    rozlewam wodę, olej, soki - żadnego śladu po niczym.

    Być może mylisz granit z marmurem.