  • Data: 2011-11-21 07:16:17
    Temat: Re: Czym zaimpregnowac granit?
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Nov 21, 12:53 am, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

    > Mam granitowe blaty (polerowane) - są absolutnie nienasiąkliwe.
    > Wielokrotnie były zalane wodą, pozostającą na nich przez wiele godzin i
    > niewidoczną (pod filtrem dzbankowym). NIC nie wsiąka - ani woda, ani
    > tłuszcze. Wałkuję na blacie ciasto, obieram warzywa, kładę mokre rzeczy,
    > rozlewam wodę, olej, soki - żadnego śladu po niczym.
    >
    > Być może mylisz granit z marmurem.

    Nic nie jest mylone. Granit jest tak jak pies. Niby wszystkie podobne
    ale jak sie przyjzec dokladnie to zupelnie inne.
    Ten twoj moze byc albo specyficznie zwarty albo producent u ktorego go
    pupilas sam go odpowiednio zaimpregnowal.
    Te probki co mam to po wierzchu sa jak nawoskowane i woda sie ich nie
    trzyma. Ale z boku tam gdzie byly ciete juz mozna je normalnie zwilzac
    i widac jak pija wode.
    Ten moj to kaszmir gold. Tyle ze producent go tylko przycial i
    wypolerowal. A ja go zamontowalem i wychodzi na to ze zaimpregnuje.