  • 131. Data: 2019-03-01 12:44:10
    Temat: Re: Czyste powietrze :)
    Od: quent <x...@x...com>

    On 01.03.2019 12:37, l...@g...com wrote:
    > te inne osoby nie powinny się obrażać.

    Nick nie może się obrazić.

    > Miód płynący z twoich ust pozwala mi przyjąć epitet "ignoranta" z radością.

    Skoro chcesz wyjść przed szereg...

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 132. Data: 2019-03-01 13:26:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 1 Mar 2019 02:07:45 -0800 (PST), Budyń

    > widzę miliardy extra w budżecie odkad rządzą "złodzieje".

    Gdzie widzisz, pokaż no to. I czy to są te miliardy przez wstrzymany,
    często bezpodstawnie, VAT w ramach "uszczelniania" opodatkowania? Zdaje się
    pisałem o moim kontrahencie co mu trzymają od roku 3 mln. zwrotu na
    podstawie JEDNEJ faktury, nie wspominając że naczelnik i jego podwładni już
    siedzą w areszcie z zarzutami o korupcję? Że kontrahent stracił przez ten
    curk klienta i że pracowników firmy czołgali, nawet nie wspomnę.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 133. Data: 2019-03-01 13:31:50
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-03-01 o 10:06, Budyń pisze:

    > 1 nie, dzieci sa swoje wlasne
    Nie są.
    Obowiązek szczepień, obowiązek szkolny.
    Gdzie tu decyzja rodziców?

    > 2 ale podlegaja procesowi wychowawczemu za który odpowiadaja rodzice

    W szkole też?

    > 3 panstwo powinno ich wspierac

    A w realu ich zastępuje (a raczej robi to po swojemu)

    --
    Pete

  • 134. Data: 2019-03-01 14:12:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Panstwo nie istnieje bez ludzi. Ludzie sa panstwowi.
    Dzieci nie naleza do rodzicow tylko do panstwa. Jak chcesz sie o tym przekonac to
    przed posterunkiem zbij paskiem swoje dziecko. Od razu przeprowadzisz dwa
    eksperymenty. Pierwszy czyje jest twoje dziecko drugi czyj jestes. Warianty rownie
    glupie chociaz lagodniejsze to. Nie zaszczep swojego dziecka na obowiazkowe
    szczepienia, nie wyslij do szkoly swojego dziecka.
    Panstwo zapewnia ochrone swoim obywatelom przed ludzmi z innych panstw. To nadrzedny
    obowiazek panstwa istniejacy od czasu kiedy zaczely sie tworzyc panstwa. Z uplywem
    czasu dochodzily nowe obowiazki panstwa.
    Rodzice odpowiadaja za swoje dzieci w pewnym ograniczonym zakresie. W kazdej chwili
    panstwo moze ograniczyc lub uniemozliwic odpowiedzialnosc rodzicow za swoje dzieci
    jesli uzna ze sie nie nadaja. Pozostawianie dzieci z rodzicami jest dla panstwa
    wygodne i tanie. Dlatego taki model jest wszedzie. Byly wyjatki, do tego nie tak
    dawno.
    Wszyscy w panstwie odpowiadaja za innych. Nie reagowanie na krzywde innych naraza na
    dotkliwe kary ze strtony panstwa. Jest wyjatek od tej zasady. Mozna wymowic
    posluszenstwo panstwu. Osoba taka nie ma zadnych praw i na jej krzywde mozna nie
    reagowac. W przypadku wymowienia posluszenstwa jak panstwo znajduje sie w czasie
    wojny z innym panstwem skutkuje zamiast wyslaniem na front stryczkiem w trybie
    przyspieszonym. Jestes panstwowy tak jak panstwowe sa znaki drogowe i asfalt.

  • 135. Data: 2019-03-01 14:18:27
    Od: quent <x...@x...com>

    On 01.03.2019 14:12, Zenek Kapelinder wrote:
    > Ludzie sa panstwowi.

    Popierający taki stan rzeczy będą się smażyć w piekle jak ich duchowy
    przywódca - Mussolini.

  • 136. Data: 2019-03-01 14:40:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie ma znaczenia co uwazasz. Jestes panstwowy tak jak Wlosi za Mussoliniego. Ale sie
    nie przejmuj. Wszyscy ludzie na Ziemi sa panstwowi. Zwierzeta tez. Ukrec na
    posterunku glowe golebiowi co sral na twoj samochod.

  • 137. Data: 2019-03-01 14:52:46
    Od: quent <x...@x...com>

    On 01.03.2019 14:40, Zenek Kapelinder wrote:
    > Ale sie nie przejmuj.

    Dokładnie tak myślą ludzie którymi gardzę.
    Przejmują się jedynie tym co zażrą danego dnia.
    Jak zwierzęta.

  • 138. Data: 2019-03-01 15:41:21
    Od: s...@g...com

    om>, s...@g...com

    ograniczona moca i maja jeszcze mniejsza sprawnosc. Jak ktos wyznaje religie co cie
    CO2 nazywa powinien grzac metoda w ktorej powstaje go jak najmniej. Najmniej powstaje
    jak grzac u siebie w domu odnawialnym paliwem w kotle o duzej sprawnosci. I taki
    model powinien byc w Polsce w jakis sposob promowany. Lasow mamy do oporu. Odpadow z
    przetworstwa drewna tez mamy do oporu. Spaliny z mojego pieca na pelet nie maja
    zadnego zapachu. To chyba o czyms swiadczy.

    jak to odnawialnie energie produkuja.

    > W tych wiatrowych.

    Tyle wiesz ile zjesz. Ale wiecej wydalisz.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Renewable_energy_in_Ge
    rmany#Biomass

  • 139. Data: 2019-03-01 16:10:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ulzyj sobie jeszcze. Nie jestes mnie w stanie obrazic bo byle kto nie moze. Jak znam
    zycie to jestes wiekszym gownozerca niz ja. Zlodziej jak go gonia krzyczy lapac
    zlodzieja. Ty krzyczysz w podobnym stylu.

  • 140. Data: 2019-03-01 18:40:10
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam
    > Nie ma żadnych braków.
    > Wszystko się zgadza z definicją.
    > Odrażający typ, tfu!
    Tak szczerze mówiąc, to ty jesteś odrażający typ.
    Tu jest dyskusja, tu się toleruje cudze poglądy.Zgadzać się z nimi nie trzeba,
    ale trzeba podawać argumenty, nie inwektywy.
    Pozdro.abomito