  • 141. Data: 2023-07-20 18:44:44
    Temat: Re: Darmowy prad z fotowoltaiki
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 20/07/2023 07:09, Cavallino wrote:

    > Nie zrozumiałeś.
    > Musi obiecywać, bo przegra.
    > Im mniej tych populistycznych obietnic spełni, tym dla państwa lepiej.

    jak widać jest jeszcz droga którą obrała konfederacja - nie obiecuje
    socjalu i chyba zaczyna to przekonywać ludzi

    > Ja też na popis od 15 lat nie głosuję, ważne żeby w ogóle głosować, a
    > nie dawać darmową premię pisiorom.

    jeśli masz wybór to jak najbardziej, jeśli nie - to twój głos poprze
    popis tak czy inaczej

    > I fundujesz w ten sposób pisiorom dodatkowych posłów.
    > Doczytaj jak działa obowiązująca metoda d'Hondta.

    ale dla mnie głosowanie dla głosowania nie ma sensu. Jeśli nie ma
    alternatywy to i tak wygra ten kogo nie chcę - w takim wypadku jak dla
    mnie mogą się wybierać sami

    >  ty uważasz, że należy głosować na mniejsze zło.
    >
    > Nie w tych realiach.
    > Trzeba głosować na kogoś kto wejdzie do Sejmu.
    > Im mniej będzie ważny, czyli nic tam nie zrobi, tym bardziej bez różnicy
    > na kogo.
    >
    > Robiąc inaczej i tak głosujesz de facto, ale na PIS.

    jakby frekwencja spadła do bardzo niskich poziomów albo odsetek
    niepoprawnych głosów byłby bardzo duży być może rozpoczęła by się debata.

    Lukasz

  • 142. Data: 2023-07-20 19:53:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 20 lipca 2023 o 18:44:47 UTC+2 ddddddddddd napisał(a):

> [...]
    > jakby frekwencja spadła do bardzo niskich poziomów albo odsetek
    > niepoprawnych głosów byłby bardzo duży być może rozpoczęła by się debata.

    Przecież sami się wybieraja. wyobraź sobie sytuację w ktorej na liscie na pierwszym
    miejscu jest Tusk ( może być Kaczyński) a na dziewiątym jakis w tej chwili NN. Tusk (
    może być Kaczyński) dostaje 17 głosow a NN najwięcej bo 3421. Posłem zostaje Tusk a
    nie ktos komu wyborcy ufaja I chcą zeby był ich przedstawicielem. To sami się
    wybierają czy ktos ich wybiera?

  • 143. Data: 2023-07-20 19:59:13
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    zostaje Tusk a nie ktos komu wyborcy ufaja I chcą zeby był ich przedstawicielem. To
    sami się wybierają czy ktos ich wybiera?

    bzdura.

    --
    Pete

  • 144. Data: 2023-07-20 21:40:15
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.07.2023 o 19:59, Pete pisze:

    > bzdura.

    Cokolwiek, ktokolwiek napisze to od tego są do obejrzenia statystyki,
    gdzie i kto na kogo głosował dotychczas.

    PiS zostało wybranie większością głosów, gdzie edukacja jest na bardzo
    niskim poziomie, podobnie jak świadomość i gdzie prym wiodą czary z
    kościoła. Większość osób, które wywodzi się ze starej komuny w sensie
    edukacji a w zasadzie indoktrynacji, która wpłynęła na ich światopogląd
    i tak go już utrwaliła. Nie znajdzie się tam osób, które potrafią myśleć
    przyszłościowo, są za inteligencją, nauką, rozwojem czy to
    intelektualnym czy gospodarczym, cywilizacyjne dno, które zawsze żyło na
    dnie. Nie ma tam miejsca na kulturę, oczytanie, wiedzę. Jest miejsce na
    pozostałe, czyli ignorancję, zawiść, chamstwo i inne "zalety" dominujące
    w PiS i jego suwerenie.

    Jeszcze nie spotkałem w życiu, żadnego stada małp, które chciałoby, żeby
    rządził nim najgłupszy :]

    To tak pokrótce. Same obietnice wyborcze, mało mnie interesują bo
    ogarniam się sam i nie czekam na nic. Rząd, który tworzy mi warunki
    opierające się na rozwoju, kulturze, nauce jest dla mnie znaczenie
    ważniejszy (mogą być nawet fioletowi) niż to co odpierdala od 8 lat PiS,
    kłócąc się ze wszystkimi a przede wszystkim i pomysł na podzielone
    społeczeństwo, czyli rządy przez podział karmienie kk i klęczki przed
    jakimś Ojcem. Prymitywne to bardzo ale działa.

    https://demotywatory.pl/5137937/Pinokio-opowiada-baj
    ke-o-zlym-informatyku-i-dobrym-szewcu-Czyli

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 145. Data: 2023-07-21 04:45:43
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-07-2023 o 18:44, ddddddddddd pisze:

    > jak widać jest jeszcz droga którą obrała konfederacja - nie obiecuje
    > socjalu i chyba zaczyna to przekonywać ludzi

    Takich samych bezmózgów, jak ci co kiedyś na Kukiza głosowali.
    Ci sami ustawią się w kolejce po darmowe pańdstwowe , przy pierwszej okazji.

    > ale dla mnie głosowanie dla głosowania nie ma sensu.

    I w ten sposób głosujesz na pis.
    To ma sens?

    > jakby frekwencja spadła do bardzo niskich poziomów albo odsetek
    > niepoprawnych głosów byłby bardzo duży być może rozpoczęła by się debata.

    Już Ci pisałem - nie masz zielonego pojęcia o tym co się dzieje.
    A już liczenie na to, że wskutek czegokolwiek pis odda władzę
    dobrowolnie i samodzielnie, to jak wiara w spokornienie Putina.

    W realnym świecie nie ma na to szans.

  • 146. Data: 2023-07-21 04:50:00
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-07-2023 o 18:38, ddddddddddd pisze:

    > na temat - było o tym, że to nigdy nie było państwo prawa.

    Nie. nie było.
    Twoje bredzenie nie na temat, nie stanowi zawartości wątku.
    Sam ze sobą tylko o tym piszesz.

    > tęczowy bóg, tak jak czarny jest jeden. Co dzieje się w watykanie
    > przyjdzie tutaj

    I wtedy będziemy o tym pisać.
    A nie teraz o dupie Maryni, żeby tylko temat rozmydlić.
    Niech się Kanadyjczycy martwią, mnie to lotto co się u nich dzieje.
    I w GB i FR też.

    Mam dość spraw tutaj, żebym się martwił na zapas innymi.

  • 147. Data: 2023-07-21 06:55:14
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 21/07/2023 03:50, Cavallino wrote:

    > Nie. nie było.
    > Twoje bredzenie nie na temat, nie stanowi zawartości wątku.
    > Sam ze sobą tylko o tym piszesz.

    teza: 'To państwo nie było państwem prawa '

> [...]
    > I w GB i FR też.
    >
    > Mam dość spraw tutaj, żebym się martwił na zapas innymi.

    to głosuj sobie na przedstawicieli tęczowych. Dla mnie to nie jest
    alternatywa i takie samo zło jak pis

    Lukasz

  • 148. Data: 2023-07-21 08:39:58
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-07-2023 o 06:55, ddddddddddd pisze:

    > teza: 'To państwo nie było państwem prawa '

    Nadal tylko Twoja i bez związku z poprzednią zawartością wątku.
    Całkowicie niedyskusyjna i nie na temat.

  • 149. Data: 2023-07-22 19:58:32
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 21/07/2023 07:39, Cavallino wrote:

    > Nadal tylko Twoja i bez związku z poprzednią zawartością wątku.
    > Całkowicie niedyskusyjna i nie na temat.

    ale co, chciałbyś konkretny przykład z dokładnie takiego samego
    zdarzenia wcześniej? nie ma dwóch takich samych zdarzeń w życiu.
    W ogóle nie widzę sensu się tą sensacją zajmować, bo prawdopodobnie nie
    dotyczny nawet promila osób.

    Lukasz

  • 150. Data: 2023-07-23 08:56:41
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-07-2023 o 19:58, ddddddddddd pisze:

    > ale co, chciałbyś konkretny przykład z dokładnie takiego samego
    > zdarzenia wcześniej?

    Wystarczy porównywalny gatunkowo z udziałem służb.
    Ale nie znajdziesz - państwo wyznaniowe wprowadzono niedawno.