  • 11. Data: 2011-01-20 09:26:37
    Temat: Re: Dom stojący w wodzie
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 20-01-2011 o 10:19:12 Andrzej S. <A...@g...com>
    napisał(a):

    > Studnia na wode z okolicy o prom. kilkaset m?
    > To juz lepiej meczyc gmine o ten rów.
    >
    > Nie miewam powodzi, ale dom stal w kaluzy po wyjatkowych ulewach.
    > Mialem mnóstwo gliny i podsypalem na wysokosc jednego bloczka
    > po calym fundamencie. Latwo nie bylo - zebralem na bok czarne,
    > na to glina i na powrót czarne. Wszystko szpadlem. Nalezy zadbac,
    > zeby w glinie nie bylo "misek" - wyrównanie czarnoziemem nic by
    > nie dalo. Dom wyglada gorzej - jakby bez fundamentu, ale stoi
    > na wyraznej górce, która juz teraz jest ekstra trawnikiem.

    rzuć zdjęcia - ocenimy ;)

    --
    PZDR
    Shaman

  • 12. Data: 2011-01-20 10:40:35
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com>

    W dniu 2011-01-20 10:26, Shaman pisze:

    > rzuć zdjęcia - ocenimy ;)

    Az strach ...
    Nie mam zdjec, gdzie efekt jest wyraznie widoczny - tu chyba najlepiej.
    Tak bylo:

    http://picasaweb.google.com/AStasiew/Budowa#52061333
    99816317746

    Tak jest:

    http://picasaweb.google.com/AStasiew/DomPodGwiazdami
    #5381364102616002642

    http://picasaweb.google.com/AStasiew/DomPodGwiazdami
    #5464122762985815138

    pozdr serd
    --
    A S

  • 13. Data: 2011-01-20 11:00:10
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 20-01-2011 o 11:40:35 Andrzej S. <A...@g...com>
    napisał(a):

    > Az strach ...
    > Nie mam zdjec, gdzie efekt jest wyraznie widoczny - tu chyba najlepiej.
> [...]

    Jak na mój gust domek wygląda super i podsypanie wcale nie zaszkodziło
    jego urodzie. Zresztą kiedyś już oglądałem zdjęcia z Twojej galerii i
    naprawdę jest Ci czego gratulować (tak ogólnie) :)

    Co do samej podsypki.. ja też tak będę miał.. nawet bardziej.. w dodatku
    mam teren ze spadkiem w kierunku ogrodu więc im dalej tym górka będzie
    wyraźniejsza.
    --
    PZDR
    Shaman

  • 14. Data: 2011-01-20 11:37:52
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej S." <A...@g...com> napisał w wiadomości
    > Nie mam zdjec, gdzie efekt jest wyraznie widoczny - tu chyba najlepiej.
    > http://picasaweb.google.com/AStasiew/Budowa#52061333
    99816317746

    no bez jaj, tu jest sucho :-))))

    b.

  • 15. Data: 2011-01-20 12:20:11
    Od: nightwatch77 <r...@g...com>

    On 19 Sty, 23:07, "kiki" <k...@k...net> wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Niestety to smutna  prawda.

    Zajebista porada. Nie znasz gościa a radzisz żeby sprzedał innemu. Jak
    tamten nowy nabywca tu napisze że mu dom zalewa to też doradzisz żeby
    sprzedał czym prędzej? To lepiej doradź żeby myślał o czymś
    przyjemnym...

  • 16. Data: 2011-01-20 12:37:33
    Od: "mkonst" <m...@g...pl>

    Andrzej Ława wrote:
    > Atrakcyjna bardzo... o ile widzi się ją w okresie suchym. Bo tak jak
    > teraz to stoi na niej woda na pół łydki...

    Mam tą działkę 11 lat i nigdy nie było problemu.

    > Z Twoim domem, o ile coś nie został potężnie spartaczone, nie powinno
    > się nic strasznego dziać - najwyżej będzie bardziej wilgotno w środku
    > (z ciekawości spraw sobie jakiś higrometr).

    Na takie pocieszenie czekałem :)
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

  • 17. Data: 2011-01-20 12:38:43
    Temat: Re: Dom stojacy w wodzie
    Od: "mkonst" <m...@g...pl>

    Kadar wrote:
> [...]
    > kogos traficie na jakies cieki glebokie, ktore beda w stanie odebrac
    > duze ilkosci wody. Nic mi innego na razie nie przychodzi do glowy.

    Myslalem o czyms takim, ale obawiam sie czy nie trafie na miejsce które
    zamiast odebrac wode "dolozy cos od siebie"
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstanczak (mkonst)

  • 18. Data: 2011-01-20 12:40:37
    Od: "mkonst" <m...@g...pl>

    Lagod wrote:

    > Ciekawa jednostka wydajności :)

    Skrót myślowy ;)
    Jak nie pompuję całą dobę to woda osiąga poziom 15 cm nad posadzką. Staram
    się pompować cześciej żeby woda nie wychodziła powyżej cokołu z płytek.

  • 19. Data: 2011-01-20 12:42:36
    Od: "mkonst" <m...@g...pl>

    Shaman wrote:
> [...]

    Próbuję, zobaczymy co z tego wyjdzie.

  • 20. Data: 2011-01-20 12:55:55
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    On 20.01.2011 09:25, Kadar wrote:
> [...]
    > kogos traficie na jakies cieki glebokie, ktore beda w stanie odebrac
    > duze ilkosci wody. Nic mi innego na razie nie przychodzi do glowy.

    ..skoro mu stoi woda, to znaczy ze ma plytko warstwe nieprzepuszczalna,
    gilne lub ily. Kopanie studni tu nic nie da, bo nie dokopie sie do
    warstwy ktora odbierze wode.
    Tylko i wylacznie meriolacja.
    S.