  • Data: 2019-01-06 23:37:09
    Temat: Re: Dom szkieletowy "paroizolacja" scian zewnętrznych.
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 6 stycznia 2019 22:41:17 UTC+1 użytkownik Piotrek Paradysz napisał:
    > Dokładnie. Jak wyjdą łączenia w powietrzu to zaklej taśma.

    a gniazdka elektryczne? Spore dziury.

    U mnie mam taki układ warstw od srodka:
    gips-karton 12,5mm
    osb 10mm
    folia paroizolacyjna - prawie szczelna, nie wszystkie miejsca sie udało uszczelnic na
    100%, zwłaszcza chodzi o okolice belek stropowych
    konstrukcja drewniana wypełniona wełną 15cm
    płyta osb 12mm
    styropian 20cm
    jakis tam tynk/klej

    b.