  • Data: 2019-01-07 18:12:23
    Temat: Re: Dom szkieletowy "paroizolacja" scian zewnętrznych.
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2019 17:00:58 UTC+1 użytkownik Tomasz napisał:
    > Jak już pisałem nie pragnę mieć wypasionego domu a jedynie
    > chatę wiejską o standardzie chat ze skansenu. Będę tam,
    > mieszkał sam jako 75 letni emeryt.

    i bedzie ci zimno :) Wywal chociaz te ryfle ze styropianu.
    One potrzebne do niczego nie są (jesli sie nie spitoli okolic okien i drzwi, tam z
    zewnątrz wnika woda, ludzie sie ryflami ratują)

    Druga, najważniejsza
    > sprawa to na całe wykończenie wnętrza, łącznie z
    > instalacjami, wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu mam
    > tylko 70 K zł.
    > Muszę więc ciąć koszty gdzie się da.

    w wersji skanen do dasz rade :)

    > A propo porządnej wełny, czy możesz dać mi jakiś namiar na
    > taką, ja byłem
    > gotów kupić jakakolwiek byle była taniana przykład tą:
    > https://www.izotherm.pl/isover/welna-mineralna/welny
    -mineralne-dachowe/welny-mineralne-eps-039/plyty-z-w
    elny-mineralnej-aku-plyta-isover-eps-037-grubosc-150
    -mm-cena-za-m2_p_537.html

    wziąłem jakąś szmate z marketu to do dzis mi zostalo z 15 rolek bo w ogóle tego nie
    chcę, na sciany wewnętrzne troch zużyłem jako wygłuszenie.
    Isovera nie znam, nie wypowiem sie.
    Ciepłe sprawy robiłem w https://allegro.pl/listing?string=ROCKWOOL%20we%C5%8
    2na%20Toprock%20150mm&order=m&bmatch=baseline-n-hou-
    1-0-1123

    i w rockwool superrock. Te mogę polecić.
    Kłopot jest z kupnem, musialem duze transporty zamawiac zeby chciali sprzedac.

    b.